Jump to content

Kan niet meer inloggen op me pc

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo beste mensen,

Ik heb een probleem sinds kort dat als ik me pc opstart ik niet kan inloggen meer op me account.

Want als ik me wachtwoord intype komt het volgende te staan.

The user profile service failed the logon.

User profile cannot be loaded

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen

Alvast Bedankt :tu:

Geplaatst:

Iets belangrijks verwijderd?

Virus?

Nee denk van niet het lijkt me een windows fout. Weet iemand hoe ik dit probleem op los ik heb Windows Vista Ulitimate

Geplaatst:

Microsoft heeft op het 'Support'-gedeelte van haar website een pagina over deze foutmelding geweid, deze kun je hier vinden. Eén van de oorzaken die wordt gegeven is dat er een gebruikersprofiel handmatig is verwijderd, dus misschien heb je een account verwijderd?

Verder naar beneden op die pagina staat een tool (Microsoft Fix it), waarmee je wellicht het probleem zou kunnen oplossen. Onder het logo van de tool staat beschreven hoe je het probleem handmatig zou kunnen oplossen.

Geplaatst:

Microsoft heeft op het 'Support'-gedeelte van haar website een pagina over deze foutmelding geweid, deze kun je hier vinden. Eén van de oorzaken die wordt gegeven is dat er een gebruikersprofiel handmatig is verwijderd, dus misschien heb je een account verwijderd?

Verder naar beneden op die pagina staat een tool (Microsoft Fix it), waarmee je wellicht het probleem zou kunnen oplossen. Onder het logo van de tool staat beschreven hoe je het probleem handmatig zou kunnen oplossen.

Dit heb ik al gezien alleen kan ik helemaal niet bij de bureaublad komen, Dus ik kan niks instaleren of openen echt niks...

Geplaatst:

Heb je iets in msconfig of services veranderd? Aangezien je user profile service niet meer aan gaat / niet meer kan starten.

Om te bepalen of deze beschadigd is:

- Start op veilige modus

- start -> typ bij zoeken "msconfig" in.

- kies het tabje "services"

- zoek in het lijstje naar een naam met "user profile" of zoiets daarin.

- Ga na of het vinkje voor deze naam aanstaat, zo nee: Vink deze aan, en start je computer normaal op.

Zo ja, dan is deze waarschijnlijk beschadigd..

(sorry voor de vage naambeschrijving van de service naam, ik heb namenlijk geen windows vista)

Geplaatst: (bewerkt)

Heb je iets in msconfig of services veranderd? Aangezien je user profile service niet meer aan gaat / niet meer kan starten.

Om te bepalen of deze beschadigd is:

- Start op veilige modus

- start -> typ bij zoeken "msconfig" in.

- kies het tabje "services"

- zoek in het lijstje naar een naam met "user profile" of zoiets daarin.

- Ga na of het vinkje voor deze naam aanstaat, zo nee: Vink deze aan, en start je computer normaal op.

Zo ja, dan is deze waarschijnlijk beschadigd..

(sorry voor de vage naambeschrijving van de service naam, ik heb namenlijk geen windows vista)

Het werkte niet jou manier.... Maar toch heel erg bedankt :tu:

En het is me gelukt ik kan weer de pc op Dank u wel mensen voor al het werk :bier:

Bewerkt: door iPodtouch

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...