h-d-games Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 (bewerkt) ik kan een misie niet halen die loopt op tijd duss mijn vraag is wie weet een cheat om je missie tijd stop te zetten ow moet wel xbox cheats zijn Bewerkt: 4 juli 2005 door h-d-games Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Ik denk niet dat er een cheats is om de tijd stop te zetten is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Nee, die zijn er volgens mij niet! Je hebt wel een Trainer waar je de Missie tijd stil kan zetten. Ken alleen een Cheat dat de Tijd Altijd 0:00 is. (P.S. Mijn Computer is gemaakt, lekker weer Gta spelen! ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.