Mark B. Geplaatst: 9 juli 2011 Rapport Geplaatst: 9 juli 2011 Hallo iedereen! Ik wil graag voor mijn huidige opleiding een nieuwe laptop, aangezien diegene die ik nu heb aardig oud is. Ik zal voornamelijk bezig zijn met programma's als Adobe Flash, Adobe Photoshop, Adobe After Effects, 3Dsmax en de Unreal Development Kit werken. Zelf heb ik ook even gezocht, en ben uiteindelijk op de Toshiba Satellite C660-1QZ beland. Ik vond het er erg vet uitzien en de specs zijn volgens mij ook aardig in orde(?) Zou dit een goede laptop zijn voor de bovenstaande programma's zijn, of heeft iemand toevallig ervaring met de laptop? Bij voorbaad dank! Reageren
Froodooo Geplaatst: 9 juli 2011 Rapport Geplaatst: 9 juli 2011 Hoi Mark. Ik heb zelf een Toshiba L500 die ik gebruik voor mijn opleiding Informatica. Deze heeft een Intel i3 processor (de laptop die jij op het oog hebt heeft een i5). Daarnaast heb ik 4GB geheugen (jij acht) en ook de videokaart in die laptop van jou is beter dan die van mij. En aangezien ik de programma's die jij wilt gebruiken gewoon lekker kan draaien, lijkt het me geen probleem voor de laptop die jij op het oog hebt om deze programma's ook te draaien. Wat mij betreft een goede keuze, ik ben in ieder geval erg tevreden over mijn Toshiba. Reageren
Mark B. Geplaatst: 9 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2011 Hoi Mark. Ik heb zelf een Toshiba L500 die ik gebruik voor mijn opleiding Informatica. Deze heeft een Intel i3 processor (de laptop die jij op het oog hebt heeft een i5). Daarnaast heb ik 4GB geheugen (jij acht) en ook de videokaart in die laptop van jou is beter dan die van mij. En aangezien ik de programma's die jij wilt gebruiken gewoon lekker kan draaien, lijkt het me geen probleem voor de laptop die jij op het oog hebt om deze programma's ook te draaien. Wat mij betreft een goede keuze, ik ben in ieder geval erg tevreden over mijn Toshiba. Bedankt voor je reactie Froodooo, daar heb ik wat aan! En wat betreft de videokaart? Is deze Intel® HD Graphics 3000 ook in orde? (Ik speel haast geen games of de PC dus ) Reageren
Sublime Geplaatst: 9 juli 2011 Rapport Geplaatst: 9 juli 2011 Hoi Mark. Ik heb zelf een Toshiba L500 die ik gebruik voor mijn opleiding Informatica. Deze heeft een Intel i3 processor (de laptop die jij op het oog hebt heeft een i5). Daarnaast heb ik 4GB geheugen (jij acht) en ook de videokaart in die laptop van jou is beter dan die van mij. En aangezien ik de programma's die jij wilt gebruiken gewoon lekker kan draaien, lijkt het me geen probleem voor de laptop die jij op het oog hebt om deze programma's ook te draaien. Wat mij betreft een goede keuze, ik ben in ieder geval erg tevreden over mijn Toshiba. Bedankt voor je reactie Froodooo, daar heb ik wat aan! En wat betreft de videokaart? Is deze Intel® HD Graphics 3000 ook in orde? (Ik speel haast geen games of de PC dus ) Niet geschikt voor gamen (nieuwere spellen etc), maar Zeer goed voor basis taken, en tevens één van de nieuwere onboard videokaarten. Reageren
Froodooo Geplaatst: 9 juli 2011 Rapport Geplaatst: 9 juli 2011 Mocht je willen gamen op een laptop, dan ben je toch vaak al aangewezen op laptops van minstens 1000 à 1500 euro, bijvoorbeeld de Alienware-lijn van Dell of laptops van MSI. Reageren
MaxVito Geplaatst: 9 juli 2011 Rapport Geplaatst: 9 juli 2011 Alienware betaal je een heleboel voor de case. Reageren
Mark B. Geplaatst: 9 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2011 Haha, Alienware is ook wel heel erg over the top qua casemods volgens mij? Maargoed, ik weet genoeg wat betreft deze laptop! Bedankt iedereen!! Reageren
Kryziek Geplaatst: 12 juli 2011 Rapport Geplaatst: 12 juli 2011 Let wel op dat hij een redelijk lage resolutie. (Normaal voor deze maat laptops) Omdat je ook photoshop gaat doen enzo lijkt mij een hogere resolutie zeker een pre. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.