Jump to content

De Pislauwe Paprika's


NickOwnage

Recommended Posts

Beste Forummers,

Inleiding

Een kameraad van mij doet samen met zijn broer cabaret-voorstellingen. Ze zijn eigenlijk nog niet bekend en hebben een eigen optreden gemaakt. Ze hebben al try-outs gedaan voor vrienden en familie om alles te introduceren. De Pislauwe Paprika's is hun artiestennaam. Ze wilden altijd al cabaretiers worden maar zijn eigenlijk sinds dit jaar begonnen. Ze zijn eerst begonnen met een kleine voorstelling te schrijven en uitproberen op hun vrienden. En na die kleine voorstellingen zijn ze verder gaan schrijven en uiteindelijk hebben ze een voorstelling van ongeveer anderhalf uur. Ze vinden dit een geweldig vak en ze zijn benieuwd naar jullie mening hierover. Hieronder zet ik een paar filmpjes neer van hun voorstelling. Het geluid is niet zo best maar als ze klaar zijn voor het echte werk dan maken ze filmpjes van betere kwaliteit beeld en geluid. Deze kleine filmpjes zijn: Low-budget. :puh: Ze willen graag jullie meningen horen over wat jullie ervan vinden. Ze zijn erg benieuwd.

Informatie over de Pislauwe Paprika's

De Pislauwe Paprika's zijn de broers: Thomas en Dennis. Ze zijn 33 jaar oud en wilden van jongs af aan al cabaretiers worden. Ze hebben vroeger toen ze jong waren ook Toon Hermans gekeken en vonden het altijd heel leuk. Daarom zijn ze ook samen begonnen aan de Pislauwe Paprika's. Ze werden zo geïnspireerd door hem dat ze zelf dat later ook zouden willen worden: Cabaretier.

Extra Informatie

Vroeger was Dennis een prof worstelaar en deed dat heel vaak maar jammer genoeg na zijn ongeluk kan dat niet meer.

Thomas en Dennis maken grappen over allerlei soorten dingen. Dennis is zelf door een ongeluk invalide geraakt en toch scheld hij anderen uit voor invalide. Ze hebben het ook over de katholieke kerk. Dat de kerk zich moest schamen voor het misbruiken van kinderen etc.

Filmpjes

Graag reacties hierop! :)

Vliegangst!

Heiliger dan jullie!

Youtube Kanaal

http://www.youtube.com/user/foley6669

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het aan de kwaliteit van de video ligt, maar ze zijn heel moeilijk te verstaan. Bovendien gaat het in de eerste video maar wat langzaam. (Verder heb ik niet gekeken) Is misschien een kleine tip voor hun. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het aan de kwaliteit van de video ligt, maar ze zijn heel moeilijk te verstaan. Bovendien gaat het in de eerste video maar wat langzaam. (Verder heb ik niet gekeken) Is misschien een kleine tip voor hun. :bier:

Het ligt inderdaad aan de video en aan de camera zelf, maar zoals ik ook in het topic heb vermeld is dat dit low-budget is. Verwacht niet meteen dat dit Youp van 't Hek is, hé?

@ Hieronder: Slechte grap.. Nee, heb geen ondertiteling.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Hieronder: Slechte grap.. Nee, heb geen ondertiteling.

Donder op man. Ik wilde serieus de moeite nemen om te laten weten wat ik ervan vond, maar ik kan ze echt niet verstaan. Gezien de reactie van Basssss ben ik daarin niet de enige, dus wellicht ligt dat echt aan de kwaliteit van het filmpje. Je zegt zelf al dat het geluid niet zo best is, en als ik dat bevestig maak ik ineens een slechte grap? Veel succes gewenst aan die jongens, en ik hoop van harte dat ze na die try-outs voor familie en vrienden opbouwende kritiek hebben gekregen. Want dat is niet je publiek: die gaan het waarschijnlijk echt niet zeggen als het slecht is.

Link to comment
Delen op andere websites

Rustig man.. Had je verkeerd begrepen.

@ DaveDavy: Bedankt voor het kijken! ;) Je moet inderdaad geluid wel heel hard hebben.

@ Hieronder: Die mannen van 33 zijn ook gewoon zo. :puh: Die naam kwam me al niet raar voor. Misschien veranderen ze die nog maar heb er mijn twijfels bij. Ze komen dit allemaal te lezen. Ik heb ze de link van het topic gestuurd en als ze terug zijn van vakantie gaan ze er hopelijk mee door met betere camera beelden/geluid. :tu:

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Ik bezoek veel cabaretvoorstellingen en wil hier best wat over zeggen, maar zorg alsjeblieft voor beter materiaal. Artiestennaam heb ik ook m'n twijfels bij, maar als je als volwassenen graag met zo'n kinderlijke naam door het leven gaat: ik hou je niet tegen joh. Ben verder wel oprecht geïnteresseerd, want de underground-artiesten zijn soms het leukst.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...