powerkip96 Geplaatst: 9 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2011 (bewerkt) Ik heb een probleempje, hij is waarschijnlijk ZO simpel; dat ik hem niet zie Code: new playername[MAX_PLAYER_NAME]; new giveplayerid; GetPlayerName(playerid, playername, sizeof(playername)); if(strcmp(cmd, "/mute", true) == 0) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "USAGE: /mute [playerid]"); return 1; } giveplayerid = strval(tmp); if(IsPlayerAdmin(playerid) || adminlevel[playerid] >= 1) { pMuted[giveplayerid] = 1; format(string, sizeof(string), "-SurkyBot- %s Has been muted by admin %s", playername[giveplayerid], playername[playerid]); SendClientMessageToAll(COLOR_RED, string); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "You are not allowed to use this command."); } return 1; } Als ik de command in typ: Dan komt er: urkan has been muted by admin Surkan. Op id 0 zegt die wel gewoon Surkan has been muted by admin Surkan(ik weet niet of dit komt omdat ik altijd id 0 ben.) Bewerkt: 9 juli 2011 door powerkip96 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 9 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2011 Je zal de PlayerName toch echt in die command moeten bepalen om 1 of andere reden, zelf maak ik gebruik van een stock die PlayerName noemt en waarme het dus altijd klopt. stock PlayerName(playerid) { new plrname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, plrname, sizeof(plrname); return plrname; } Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
powerkip96 Geplaatst: 9 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2011 (bewerkt) Hoe bedoel je, altijd New Playername in de command? Dat zuigt -.- EDIT: Iemand nog andere oplossingen? Bewerkt: 10 juli 2011 door powerkip96 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2011 Het moet wel aangezien dat de enige oplossing is en mijn functie is al zeker de beste oplossingen. Gewoon PlayerName vervangen door PlayerName(playerid) dan... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
powerkip96 Geplaatst: 11 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2011 Het moet wel aangezien dat de enige oplossing is en mijn functie is al zeker de beste oplossingen. Gewoon PlayerName vervangen door PlayerName(playerid) dan... Hoe bedoel je? Bijvoorbeeld; /hoi new PlayerName[MAX_PLAYER_NAME]; { format ding %s has typed /hoi, PlayerName[playerid] Zoiets? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2011 Je vergeet nog de spelernaam op te halen en erin te zetten maar je kan beter deze stock in je script zetten: stock PlayerName(playerid) { new plrname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, plrname, sizeof(plrname); return plrname; } Dan kan je overal new PlayerName... al weghalen en als je een gebruikersnaam ophaalt gewoon PlayerName(playerid) doen waarna hij de gebruikersnaam dus returned. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.