Jump to content

Klein probleempje.


Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een probleempje, hij is waarschijnlijk ZO simpel; dat ik hem niet zie :puh:

Code:

new playername[MAX_PLAYER_NAME];

new giveplayerid;
GetPlayerName(playerid, playername, sizeof(playername));

if(strcmp(cmd, "/mute", true) == 0)
{
    tmp = strtok(cmdtext, idx);
	if(!strlen(tmp))
	{
		SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "USAGE: /mute [playerid]");
		return 1;
	}
	giveplayerid = strval(tmp);
	if(IsPlayerAdmin(playerid) || adminlevel[playerid] >= 1)
	{
		pMuted[giveplayerid] = 1;
		format(string, sizeof(string), "-SurkyBot- %s Has been muted by admin %s", playername[giveplayerid], playername[playerid]);
		SendClientMessageToAll(COLOR_RED, string);
	}
	else
	{
		SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "You are not allowed to use this command.");
	}
	return 1;
}

Als ik de command in typ: Dan komt er: urkan has been muted by admin Surkan. Op id 0 zegt die wel gewoon Surkan has been muted by admin Surkan(ik weet niet of dit komt omdat ik altijd id 0 ben.)

Bewerkt: door powerkip96
Geplaatst:

Je zal de PlayerName toch echt in die command moeten bepalen om 1 of andere reden, zelf maak ik gebruik van een stock die PlayerName noemt en waarme het dus altijd klopt.

stock PlayerName(playerid)
{
new plrname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, plrname, sizeof(plrname);
return plrname;
}

Geplaatst: (bewerkt)

Hoe bedoel je, altijd New Playername in de command? Dat zuigt -.-

EDIT: Iemand nog andere oplossingen?

Bewerkt: door powerkip96
Geplaatst:

Het moet wel aangezien dat de enige oplossing is en mijn functie is al zeker de beste oplossingen. Gewoon PlayerName vervangen door PlayerName(playerid) dan...

Geplaatst:

Het moet wel aangezien dat de enige oplossing is en mijn functie is al zeker de beste oplossingen. Gewoon PlayerName vervangen door PlayerName(playerid) dan...

Hoe bedoel je?

Bijvoorbeeld;

/hoi

new PlayerName[MAX_PLAYER_NAME];

{

format ding %s has typed /hoi, PlayerName[playerid]

Zoiets?

Geplaatst:

Je vergeet nog de spelernaam op te halen en erin te zetten maar je kan beter deze stock in je script zetten:

stock PlayerName(playerid)
{
       new plrname[MAX_PLAYER_NAME];
       GetPlayerName(playerid, plrname, sizeof(plrname);
       return plrname;
}

Dan kan je overal new PlayerName... al weghalen en als je een gebruikersnaam ophaalt gewoon PlayerName(playerid) doen waarna hij de gebruikersnaam dus returned.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...