Jump to content

Wat haat je in GTA?

wouter1998

Recommended Posts

Nee, dit word geen haatlijst of zoiets, gewoon om te vertellen wat je leuk/niet leuk vind in GTA SA.

Bijvoorbeeld: mijn favo liedje komt op en dan rijd ik perongeluk het water in. Als ik eindelijk het water uit ben, dan is het niet meer op :(

Wat vinden jullie nogal leuk/niet leuk?

Bewerkt: door wouter1998
Delen op andere websites

Dat als je met een lange, moeilijke missie bezig bent en bijna klaar met en dan faalt alles weer overnieuw moet doen en weer een half uur kwijt bent.

Delen op andere websites

Dat als je met een lange, moeilijke missie bezig bent en bijna klaar met en dan faalt alles weer overnieuw moet doen en weer een half uur kwijt bent.

Ik heb geen idee hoe, maar ik heb wel gehoord van tripskip. Ik weet echt niet hoe dat zit, want ik heb een complete savegame gedownload dus ja...

Erg!

Delen op andere websites

Of dat tijdens een missie opeens een auto voor je spawnt waar je op knalt of een auto opeens uit een weg komt rijden en tegen je auto knalt. Of dat je bijvoorbeeld met Sweet in Los Santos wat gangzones moet overnemen (Missie: Grove4Life) en je hebt ze net verovert dat er stomweg een auto hem opeens omver rijd en je weer opnieuw mag beginnen. :bonk:

Delen op andere websites

Ik vroeg ook of jullie iets leuks wisten, maar nu zijn er alleen maar niet leuke dingen. :duh:

Nog iets: heb ik een Clover helemaal getuned, ziet ie er echt cool uit, probeer ik hem in de garage te zetten, en weg istie' omdat er geen plek meer blijkt te zijn, zelfs al is die garage megagroot.

Ook nog: ik tunede ook een Hustler en ik knalde nét voor de garage de weg af. Even later explodeerde mijn auto. Gelukkig stond er een Dumper in de garage, (dank aan de maker van de complete savegame) en ik probeerde hem nog in de garage te duwen, maar net toen hij in de garage was was ie weg. Vervelend!!!

Nog iets, kan iemand raden welke garage dat is? :puh:

Delen op andere websites

Heb je soms niet te veel auto's erin staan want dan gaat er in eentje weg want je hebt het over SA, right?

Ik denk dat huis langs de kust maar dat is maar een dom gokje.

Delen op andere websites

Nee.

Weer iets: zit ik met mijn Hydra te vliegen, spring ik er uit, wat niet erg is, maar dan werkt de parachute niet. Wasted!

Hint: het is van de complete savegame, waar staat er daar een dumper in een garage?

Delen op andere websites

Na een poosje GTA IV te hebben gespeeld lijkt alles wel stom in SA. Al die effecten enzo zijn gewoon veel slechter dan in GTA IV. Maar SA is weer beter in dat enorm grote en gevarieerd landschap. Als R* dat nu eens bij elkaar zou voegen in een nieuwe GTA zou dat de perfecte GTA zijn

Delen op andere websites

Ik vind dat het dan nog niet echt een top game is er moeten veel meer opties bij.

@Wouter druk je wel op de goede knop, maar ik weet geen savegame met een dumper erin xD omdat ik geen SA savegames download.

Delen op andere websites

Ik vind dat het dan nog niet echt een top game is er moeten veel meer opties bij.

@Wouter druk je wel op de goede knop, maar ik weet geen savegame met een dumper erin xD omdat ik geen SA savegames download.

Ja, ik pak de parachute, druk op de linker muisknop, CJ doet wel gewoon zoals bij een parachute maar er komt geen parachute uit en hij valt op de grond.

Na een poosje GTA IV te hebben gespeeld lijkt alles wel stom in SA. Al die effecten enzo zijn gewoon veel slechter dan in GTA IV. Maar SA is weer beter in dat enorm grote en gevarieerd landschap. Als R* dat nu eens bij elkaar zou voegen in een nieuwe GTA zou dat de perfecte GTA zijn

GTA IV doet het bij mij maar met 3 FPS!!! !!! O0O0O0O0O0O0O0OMG!

Nog een hint, het is dus een gigantische garage. Er passen wel 8 autos in.

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...