Frank031195 Geplaatst: 10 juli 2011 Rapport Geplaatst: 10 juli 2011 Hallo allemaal, Ik heb een vraag over de handling van een scooter. Ik was laatst online en toen zat ik achterop een scooter die veel harder ging dan normaal. (Harder optrekken snellere topsnelheid etc.) Toen vertelde die jongen mij dat hij de handling had aangepast. Ik heb die jongen verder nooit meer gesproken maar ik wou dat ook proberen, en ik heb geen idee hoe dat moet. Ik heb toen een handling programma gedownload voor GTA IV alleen ik begreep er niks van. Nu is mijn vraag aan jullie of jullie me zouden kunnen helpen om mijn scooter handling in GTA IV te kunnen aanpassen. Dat mijn scooter harder optrek en harder gaat. Alvast bedankt voor jullie hulp! Frank. Reageren
Dreamsszz Geplaatst: 10 juli 2011 Rapport Geplaatst: 10 juli 2011 Hallo allemaal, Ik heb een vraag over de handling van een scooter. Ik was laatst online en toen zat ik achterop een scooter die veel harder ging dan normaal. (Harder optrekken snellere topsnelheid etc.) Toen vertelde die jongen mij dat hij de handling had aangepast. Ik heb die jongen verder nooit meer gesproken maar ik wou dat ook proberen, en ik heb geen idee hoe dat moet. Ik heb toen een handling programma gedownload voor GTA IV alleen ik begreep er niks van. Nu is mijn vraag aan jullie of jullie me zouden kunnen helpen om mijn scooter handling in GTA IV te kunnen aanpassen. Dat mijn scooter harder optrek en harder gaat. Alvast bedankt voor jullie hulp! Frank. Hee. frank k deed dat ook altijd met GTA SA. toen verandere ik de scooter handeling naar een NRG.. dat kan je ook wel met GTA IV doen ongetwijfelt. volgens mij als t goed is moet er ergens een bestandje staan met handling.cfg en dat moetj opene met kladblok en dn de juiste scooter vinden. en een andere motor handeling er in de plaats doen. als het goed is Reageren
Frank031195 Geplaatst: 11 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2011 Hallo allemaal, Ik heb een vraag over de handling van een scooter. Ik was laatst online en toen zat ik achterop een scooter die veel harder ging dan normaal. (Harder optrekken snellere topsnelheid etc.) Toen vertelde die jongen mij dat hij de handling had aangepast. Ik heb die jongen verder nooit meer gesproken maar ik wou dat ook proberen, en ik heb geen idee hoe dat moet. Ik heb toen een handling programma gedownload voor GTA IV alleen ik begreep er niks van. Nu is mijn vraag aan jullie of jullie me zouden kunnen helpen om mijn scooter handling in GTA IV te kunnen aanpassen. Dat mijn scooter harder optrek en harder gaat. Alvast bedankt voor jullie hulp! Frank. Hee. frank k deed dat ook altijd met GTA SA. toen verandere ik de scooter handeling naar een NRG.. dat kan je ook wel met GTA IV doen ongetwijfelt. volgens mij als t goed is moet er ergens een bestandje staan met handling.cfg en dat moetj opene met kladblok en dn de juiste scooter vinden. en een andere motor handeling er in de plaats doen. als het goed is Dank je wel het werkt super goed !! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.