Jump to content

Rinus met Romana op de scooter

Recommended Posts

• Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• commando

9

• MostWantedKid

3

• Bassieboy35

3

• Fiegel5

2

Geplaatst: (bewerkt)

Zag hem eergister op Dumpert :7

Daardoor staat hij denk ik ook op de frontpage van YT en is het twitter TT.

Ik vraag me een ding af, Doen ze nou zo veel werk om ons te trollen, of zijn ze gewoon zo triest?

Edit :

bij het eerste stukje kan hij zn handjes niet echt kwijt met dat blok achter hem :puh:

En ik heb ff verder gezocht, hij heeft ook nog een liedje die heet : Hey marloes,

http://www.youtube.com/watch?v=PGvOYo8gS7Y

en als je hem live hoort zingen, is het pas vreselijk, hij schreeuwt meer dan hij zingt

Bewerkt: door Zombiespeed
Geplaatst:

Moesten jullie ook even proesten bij het eerste fragment?

Is het ook goed als je het hele nummer in een deuk hebt gelegen? :schater:
Geplaatst:

Woooow dit is wel heel erg sneu. Die tekst, die mensen, alsjeblieft zeg. Is er ook een regeling dat je mensen die op deze manier zingen het land uit kan sturen of..?

Geplaatst:

Is er ook een regeling dat je mensen die op deze manier zingen het land uit kan sturen of..?

Inderdaad; alles om te voorkomen dat dit "cultuur" wordt. Ik heb die gozer nu twee liedjes horen zingen, maar volgens mij heeft hij erg veel last van obstipatie; hij kijkt de hele tijd alsof ie moet poepen. Vrolijk kijken doet ie niet :N

Wat een tragedie zeg.

Geplaatst:

Vergeet niet in 1080p te kijken!

En ach, ook al zou hij misschien moeten worden beschermd tegen zichzelf, laat hem lekker zijn gang gaan. De grote massa vind dit grappig omdat het zo slecht is, maar diezelfde grote massa luistert ook simpele en toegankelijke muziek (o.a. top 40), wat ik dan weer slecht vind.

Geplaatst:

Het ergste is dan ook nog dat ie volgens mij in Tilburg woont, schande voor de stad.. :-(

(nee, ik ben hem niet)

Geplaatst: (bewerkt)

Vergeet niet in 1080p te kijken!

Zelfs hd kwaliteit kan hun achterlijke koppen niet beter maken. :t

en zegt hij op 0:35 serieus kankerlijer ? :puh:

Bewerkt: door PowerPats
Geplaatst:

Het ergste is dan ook nog dat ie volgens mij in Tilburg woont, schande voor de stad.. :-(

(nee, ik ben hem niet)

Ik had gehoord dat hij in Drachten woont (Friesland).

Geplaatst:

OMFG!!!! :cab: dit is dus echt een typisch aso gezin trainingsbroekie aan, goedkoophuisje van die nep versiering voor de ruiten en dan ook nog heel simpel het lijkt wel als er mensen achter de cameraman staan en die hun aan het lachen maken ofzoeits maar ik lachte me heel het nummer door de andere variant "hey marloes" kende ik wel dat is ook al zo'n zielig nummer dit haal de reputatie van NL echt naar beneden xD :schater:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...