Faenty. Geplaatst: 29 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2011 Rinus toppie vent, maar dit baart me toch wel enigzins zorgen: OMFG!!!! dit is dus echt een typisch aso gezin trainingsbroekie aan, goedkoophuisje van die nep versiering voor de ruiten en dan ook nog heel simpel het lijkt wel als er mensen achter de cameraman staan en die hun aan het lachen maken ofzoeits maar ik lachte me heel het nummer door de andere variant "hey marloes" kende ik wel dat is ook al zo'n zielig nummer dit haal de reputatie van NL echt naar beneden xD Iemand is niet meteen een aso gezin als ie niet veel geld heeft, mischien vind hij een trainingsbroek wel lekker zitten, maar dat jou moeder je heeft geleerd dat iedereen in een goedkopere buurt een aso is vind ik een beetje heel erg generaliserend. Reageren
Visser23 Geplaatst: 29 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2011 Die danseressen zou ik wel doen btw. Maar echt, wat een nummer Reageren
Flixiee Geplaatst: 30 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2011 Maar echt, wat een nummer Is eigenlijk helemaal niet heel goed, maar wel geniaal droog Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Ben laatst bij hem geweest hij trad hier op bij een klein uitgaans dingetje. Hey marloes je pens hangt over je poes..... Reageren
Rolly Geplaatst: 7 november 2011 Rapport Geplaatst: 7 november 2011 Maar echt, wat een nummer Is eigenlijk helemaal niet heel goed, maar wel geniaal droog Het mooiste vind ik nog, is dat hij het serieus meent en werkelijk denkt dat dit goed is! Maarja voor "de normale mens" zijn dit soort types natuurlijk wel mooi;) Reageren
commando Geplaatst: 24 november 2011 Rapport Geplaatst: 24 november 2011 voor kroegnummers is het perfect, toontje hoger of lager merk je dan toch niet Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 24 november 2011 Rapport Geplaatst: 24 november 2011 Deze moet in de Top 40 komen, het is een geweldig nummer en over de tekst is ook heel goed over nagedacht Not.. Reageren
commando Geplaatst: 25 november 2011 Rapport Geplaatst: 25 november 2011 ... Deze moet in de Top 40 komen, het is een geweldig nummer en over de tekst is ook heel goed over nagedacht Not.. guess that's too late hij was al in de top 40 gekomen te boeken acts Duur Bez. Uitkoop geluid opmerking Rinus Dijkstra 20m € 695.00 Excl. The YouTube hit sensatie van 2011 + 15 min. meet & greet Rinus Dijkstra 20m € 795.00 Excl. Gage met reiskosten + 150 km vanaf Drachten Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 25 november 2011 Rapport Geplaatst: 25 november 2011 ... Deze moet in de Top 40 komen, het is een geweldig nummer en over de tekst is ook heel goed over nagedacht Not.. guess that's too late hij was al in de top 40 gekomen te boeken acts Duur Bez. Uitkoop geluid opmerking Rinus Dijkstra 20m € 695.00 Excl. The YouTube hit sensatie van 2011 + 15 min. meet & greet Rinus Dijkstra 20m € 795.00 Excl. Gage met reiskosten + 150 km vanaf Drachten Da's een grapje toch? Van de top 40? Maar dat is een dure Rinus.. Reageren
commando Geplaatst: 7 december 2011 Rapport Geplaatst: 7 december 2011 Rinus in de Kerstsfeer Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 8 december 2011 Rapport Geplaatst: 8 december 2011 Haha, ook zo'n topnummer Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 9 februari 2012 Rapport Geplaatst: 9 februari 2012 (bewerkt) AND HE IS BACK!!! EN HOE!! Bekijk hier het nieuwe filmpje van hem: Klik Ik zat dit ze te kijken en ik dacht echt van: WTF?! Edit: Hoezo werkt [/ youtube] niet meer? Daarom maar ff een linkje. Bewerkt: 9 februari 2012 door Leontjuuh-gta Reageren
Cheers. Geplaatst: 9 februari 2012 Rapport Geplaatst: 9 februari 2012 die twee gaan echt puur voor het geld. Reageren
commando Geplaatst: 9 februari 2012 Rapport Geplaatst: 9 februari 2012 @Leon: zet de pure ( lange-link ) erin, dan doet ie het Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.