Davedavy Geplaatst: 9 februari 2012 Rapport Geplaatst: 9 februari 2012 Ik ben nu wel héél erg geschokt.. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 9 februari 2012 Rapport Geplaatst: 9 februari 2012 Wat een gangsters ..... .... Reageren
MisterDM Geplaatst: 6 april 2012 Rapport Geplaatst: 6 april 2012 Het ergste is dan ook nog dat ie volgens mij in Tilburg woont, schande voor de stad.. (nee, ik ben hem niet) Ik had gehoord dat hij in Drachten woont (Friesland). Is ook zo. Wist je dat hij in z'n persoonlijke leven houtbewerker is? Staat op z'n website. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 6 april 2012 Rapport Geplaatst: 6 april 2012 Het ergste is dan ook nog dat ie volgens mij in Tilburg woont, schande voor de stad.. (nee, ik ben hem niet) Ik had gehoord dat hij in Drachten woont (Friesland). Is ook zo. Wist je dat hij in z'n persoonlijke leven houtbewerker is? Staat op z'n website. Jup, bij de sociale werkplaats in Drachten. Gelukkig is de Rinus-sensatie zo goed als afgelopen, na een paar keer z'n nummers horen ben je er ook wel zat van... Nu maar hopen dat hij de naam van Drachten niet te veel geschaad heeft, een goede bioscoop is er namelijk wel! Maar vergeet niet: Rinus is binnen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.