NickyHendriks Geplaatst: 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2011 (bewerkt) Missie(s):Cesar Vialpando + Wrong Side of the Track Cheaten: Nee Versie: V1 (met compact gta_sa.exe voor CLEO) Overig: Graag deze missies voltooien, als je dood gaat of iets maakt niet uit, mods mogen gebruikt worden zolang ze het spel maar niet blijvend beïnvloeden. GTASAsf1.b Alvast bedankt. Bewerkt: 11 juli 2011 door Zamg0d1 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2011 Als je even geduld hebt wil ik me er straks wel aan wagen, het is nog even zoeken naar de DVD Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 11 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2011 Zou heel fijn zijn, Cesar Vialpando lukte me op de PS2 ook nooit, behalve met cheats. En nu heb ik ook de BC7-mod geïnstalleerd maar niet echt gebruikt, maar met die mod crasht mijn spel echt altijd bij die garage, en Wrong Side of the Tracks wil me gewoon niet lukken Maar in ieder geval bedankt!! Wil toch weer eens het spel uitspelen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2011 Maar in ieder geval bedankt!! Wil toch weer eens het spel uitspelen Als je het spel echt wilt uitspelen moet je het ook zelf doen.. en zonder mods/cheats Enfin, heb de DVD gevonden in één van de verhuisdozen. Hij start... hoop hem zo voor je klaar te hebben. Edit: de savegame crasht ook bij mij als ik de garage inrijdt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2011 Edit: de savegame crasht ook bij mij als ik de garage inrijdt. Zelfde probleem. Je hebt dus met je savegame gerommeld waardoor die nu corrupt is. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 11 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2011 Mmmm.... Dan maar een savegame downloaden waar die missie al is gedaan Helaas. Toch bedankt voor het proberen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts