lolkip60 Geplaatst: 11 juli 2011 Rapport Geplaatst: 11 juli 2011 HELP! ik zit met een groot probleem, namelijk: mijn laptop start niet meer op. hij deed het perfect toen ik hem heb uitgezet maar toen ik later hem weer wou opstarten... deed hij het niet! ik dacht eerst dat het stopcontact het niet deed maar toen ik het bij 5 andere probeerde deed hij het nog steeds niet. ik heb van alles geprobeert, zoals de batterij eruit en erin gedaan, de kabel onderzocht of er een gaatje inzat ofzo, hem een dag laten staan, en op de kabel geblazen omdat er misschien stof inzat. hij is wel harstikke leeg en als ik hem oplaad brandt er normaal een klein lampje, maar die brand ook niet. ik weet niet zoveel van computers en omdat dit het enigste forum is weer ik aangemeldt ben vraag ik het maar hier. Het enigste wat ik weet en wat ik onderop mijn laptop lees is: het is een compaq. product: Presario CQ61 Warranty: 1 Jaar Windows vista 32 bit Designed by HEWLETT-PACKARD ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ps: ik wacht 3 dagen om hulp daarna ga ik effe langs de computerzaak. Alvast bedankt, teun Reageren
Mevin Geplaatst: 11 juli 2011 Rapport Geplaatst: 11 juli 2011 Ik ben niet echt de expert hiero, maar het lijkt erop alsof je kabel kapot is. De accu lijkt me verder wel goed, alleen die kan nu niet opgeladen worden omdat die kabel het niet doet. Reageren
lolkip60 Geplaatst: 11 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2011 Ik ben niet echt de expert hiero, maar het lijkt erop alsof je kabel kapot is. De accu lijkt me verder wel goed, alleen die kan nu niet opgeladen worden omdat die kabel het niet doet. daar zit ik nu ook al aan te denken, want hij zit best los. ik ga morgen naar die computerzaak en hopelijk hebben hun dezelfde kabel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.