Jump to content

Mooie uitzichten

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hallo mensen..post hier eigen gemaakte screens van mooie uitzichten in gta sa hier is de mijne:

mooiuitzicht9pp.th.jpg

Bewerkt: door peter-de-gekste
  • Reacties 122
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Flame^

18

• peter-de-gekste

9

• Gtaboy107

4

• D-Gun

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Je kan ze beter met de Ingame camera maken.. Zonder CJ, Menu enz.. Je zou hem dan ook nog als achtergrond kunnen gebruiken..

Geplaatst:
Je kan ze beter met de Ingame camera maken.. Zonder CJ, Menu enz.. Je zou hem dan ook nog als achtergrond kunnen gebruiken..

zou kunnen maar nu kun je ook zien hoe goed/slecht/arm/rijk iemand is ;)

Geplaatst:

Het gaat toch over het uitzicht. <_<

Geplaatst:

Het gaat toch over het uitzicht. <_<

ja maar t is ook leuk als je gewoon ziet hoe het ventje zelf eruit ziet..maar post nu maar gwoon die uitzichten!!..word te veel gepraat hier ;)

Geplaatst:
hallo mensen..post hier eigen gemaakte screens van mooie uitzichten in gta sa hier is de mijne:

mooiuitzicht9pp.th.jpg

vind je dat een uitzicht? <_< ik zie niks, buiten wat wolkjes en vage gebouwen :huh:

Geplaatst:

mooiuitzicht9pp.th.jpg

vind je dat een uitzicht? <_< ik zie niks, buiten wat wolkjes en vage gebouwen :huh:

t gaat om hoe moi t eruit ziet..

Geplaatst:

mooiuitzicht9pp.th.jpg

t gaat om hoe moi t eruit ziet..

Geplaatst:

mooiuitzicht9pp.th.jpg

Eej... Mooie Foto Peter;) B)

Geplaatst:

jammer dta ik de xbox versie heb want ik keb ook vet mooie uitzichten..

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...