Jump to content

Tour de France 2011

Recommended Posts

Geplaatst:

LTD en Ruijghie _O_ _O_ _O_

Levert ook niks op.

Hopen dat Gesink kan doen wat LTD direct na de rit zei: weekje herstellen, rustig aan doen, en dan in de Alpen voor een etappe gaan. Alpe d'Huez of zoiets. Als hij de knop niet om kan zetten: afstappen en zich op de Vuelta richten.

Verder vind ik het, ondanks de resultaten van de Nederlanders, een hele mooie Tour. Het is nog altijd verschrikkelijk spannend. Contador zag er vandaag niet goed uit, maar met Samuel Sanchez, Fränk en Andy, Evans en Basso zijn er nog vijf kanshebbers voor het geel. Wie het uiteindelijk gaat doen? Ik neig nu toch naar de Schlecks, die heerlijk om de beurt aan kunnen vallen. Die anderen zullen het allemaal alleen moeten doen. Lijkt me dat de Schlecks elke dag wat seconden gaan pakken op deze manier.

• Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NandroDavids

14

• Cabyon

11

• Visser23

7

• Guardian1980

7

Geplaatst:

Jammer dat er in de top-20 weinig kwalitatief renners staan.

:schater:

Als je in de top-20 staat na een dergelijke etappe, ben je kwalitatief gezien een uitstekende renner.

Ik denk dat je bedoelt dat er weinig grote namen tussen staan. Of in ieder geval minder dan je verwacht had. Maar dat is dit jaar niet anders dan andere jaren. Er staan altijd relatief onbekende namen tussen, met name op de plaatsen 11 t/m 20. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jij dan onder die minder kwalitatieve renners verstaat. De enige renners die daar écht verrassend staan zijn, mijns inziens, Kevin de Weert, Arnold Jeannesson, Haimar Zubeldia en Sandy Casar. Verder stonden alle renners wel op mijn shortlist als kandidaat voor een top-20-klassering.

Geplaatst:

Hebben jullie de val van Johhny Hogerland gezien? (dan bedoel ik de wonden) Echt gruwelijk :7

Geplaatst:

Ik denk dat elke wielerfan, Tourvolger of überhaupt iedereen die de afgelopen dagen wel een beetje het nieuws heeft gekeken onderhand die beelden wel heeft gezien. Vandaag de finish in Lourdes, wellicht doet het wonderen voor de geblesseerden?

Geplaatst:

Ik denk dat elke wielerfan, Tourvolger of überhaupt iedereen die de afgelopen dagen wel een beetje het nieuws heeft gekeken onderhand die beelden wel heeft gezien. Vandaag de finish in Lourdes, wellicht doet het wonderen voor de geblesseerden?

Sorry hoor, maar ik ben blij dat de Tour er deze keer maar een zo'n rot etappe in plakt. :7

Geplaatst:

?

Ik snap jou reactie niet helemaal. Ik bedoelde dat Lourdes een bedevaartsoord is waarvan men zegt dat er wonderen gebeuren en mensen die er heen gaan een grote kans maken op genezing.

Geplaatst:

ik moet eerlijk zeggen, dat ik de Tour de France niks aan vind om naar te kijken, via TV...

er zelf staan is wat anders, dat lijkt me wel leuk ( voor ffies :puh: )

al vind ik de laatste etappe wel leuk om te zien, die laatste sprint in Parijs :puh:

Geplaatst:

Ik begrijp niet dat de Rabobank met een budget van 15 miljoen euro, niet eens meerdere goede sprinters heeft. Ze hebben het hele team gebouwd om Gesink en kijk wat er gebeurd. Ik hoop dat die jongen er nog bovenop komt en nog mooie races gaat rijden. Sanchez doet het dan wel weer goed. Ik ben trouwens benieuwd wat Contador nog gaat doen tegen de Schelckies. Ik hoop namelijk dat Andy Schleck dit jaar wint.

Geplaatst:

Wat een mooi spel gisteren! Ik heb het niet helemaal gezien, maar vanaf 20/30 km of zo voor de finish. Een mooie ontsnapping van Vanendert, en de rest die meer naar elkaar kijkt dan naar de weg. En Voeckler die alle aanvallen pareerde. Gewoonweg fantastisch! _O_

Geplaatst:

Haha, zo is Johan Derksen wel een held hoor. En dat meisje mag er inderdaad ook wel wezen. Geniaal programma, Tour du Jour.

Geplaatst:

Ik vond het een laffe etappe. Hopelijk brengt de Alpen meer spektakel.

Ik vond 't juist fantastisch om te zien: iedereen kijkt naar elkaar, en niemand kan de splijtende demarrage plaatsen. Waar we de afgelopen jaren rond deze tijd altijd wel wisten wie de Tour zou winnen, of welke 2 renners het onderling gingen uitmaken, weten we nu helemaal niets. En dat maakt de Tour wat mij betreft hartstikke mooi. We hebben nog Voeckler, Evans, de Schlecks, Contador en Basso die allemaal de Tour kunnen winnen. Waarschijnlijk gaat het in de Alpen wel beslist worden, maar eigenlijk hoop ik op een belachelijk spannende tijdrit zaterdag :Y

Geplaatst:

Ik vond het een laffe etappe. Hopelijk brengt de Alpen meer spektakel.

Ik vond 't juist fantastisch om te zien: iedereen kijkt naar elkaar, en niemand kan de splijtende demarrage plaatsen. Waar we de afgelopen jaren rond deze tijd altijd wel wisten wie de Tour zou winnen, of welke 2 renners het onderling gingen uitmaken, weten we nu helemaal niets. En dat maakt de Tour wat mij betreft hartstikke mooi. We hebben nog Voeckler, Evans, de Schlecks, Contador en Basso die allemaal de Tour kunnen winnen. Waarschijnlijk gaat het in de Alpen wel beslist worden, maar eigenlijk hoop ik op een belachelijk spannende tijdrit zaterdag :Y

A. Schleck kon een gat slaan; maar hij wachtte op z'n broer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...