GTA-Sheep Geplaatst: 19 juli 2011 Rapport Geplaatst: 19 juli 2011 Wat een prachtige etappe vandaag Thor Hushovd met zijn tweede dagzege, een ontketende Cadel Evans die ineens als een berggeit kon dalen en beide Schleckjes die toch de boel een beetje laten lopen. Contador ook verrassend in de aanval, en Voeckler die nog net het geel houdt. Heerlijk. Een gemiddelde van 46,1 kilometer per uur over dit heuvelachtige terrein is erg goed. Het is dat ik geen video heb, anders ging ik nog eens kijken Reageren
Cabyon Geplaatst: 19 juli 2011 Rapport Geplaatst: 19 juli 2011 Wat een prachtige etappe vandaag Thor Hushovd met zijn tweede dagzege, een ontketende Cadel Evans die ineens als een berggeit kon dalen en beide Schleckjes die toch de boel een beetje laten lopen. Contador ook verrassend in de aanval, en Voeckler die nog net het geel houdt. Heerlijk. Een gemiddelde van 46,1 kilometer per uur over dit heuvelachtige terrein is erg goed. Het is dat ik geen video heb, anders ging ik nog eens kijken Idd, geweldig Ruijgh _O_ _O_ Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 19 juli 2011 Rapport Geplaatst: 19 juli 2011 Ruijgh _O_ _O_ Jouw favoriet? Hij is inderdaad goed bezig. Het klassement is lekker spannend; van een pijnlijke Tour in de eerste week (met al die valpartijen en uitvallers), is het nu toch een spannende Tour geworden. Reageren
Visser23 Geplaatst: 19 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2011 Wat een prachtige etappe vandaag Thor Hushovd met zijn tweede dagzege, een ontketende Cadel Evans die ineens als een berggeit kon dalen en beide Schleckjes die toch de boel een beetje laten lopen. Contador ook verrassend in de aanval, en Voeckler die nog net het geel houdt. Heerlijk. Een gemiddelde van 46,1 kilometer per uur over dit heuvelachtige terrein is erg goed. Het is dat ik geen video heb, anders ging ik nog eens kijken Inderdaad wel een mooie etappe, alleen beetje jammer van Voeckler.. Als hij valt hoop ik dat ze met zn alleen gaan sprinten naar de finish en een uur eerder aankomen, wt een kwal -.- Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 19 juli 2011 Rapport Geplaatst: 19 juli 2011 Tsja, Voeckler is ook niet mijn vriend (al ken ik hem niet persoonlijk) en ik weet dat hij in het peloton ook niet erg populair is. Maar toch: hij rijdt de Tour van zijn leven en is feitelijk nog nooit zo goed geweest als dit jaar. Daar moet je dan stilletjes wel bewondering voor hebben. Maar ook ik zie liever iemand anders winnen... Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 19 juli 2011 Rapport Geplaatst: 19 juli 2011 Wat is er dan mis met Voeckler als ik mag vragen? Volg het wielrennen een klein beetje maar ik wist niet dat hij zo onpopulair was. Over de Nederlanders gesproken, zeer jammer van Gesink dat hem dit jaar veel tegenzit, hopelijk kan hij op de Alpen toch zijn tour nog even een klein glansje geven. Over de winnaars dacht ik eerst met zekerheid een van de Schlecks maar na vandaag, twijfel ik tussen Evans of Frank Schleck. Reageren
Visser23 Geplaatst: 19 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2011 Wat is er dan mis met Voeckler als ik mag vragen? Volg het wielrennen een klein beetje maar ik wist niet dat hij zo onpopulair was. Onder andere de directe aanval na de val van Hoogerland en Flecha. Toen ze werden aangereden zette hij een aanval in. That's one. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 19 juli 2011 Rapport Geplaatst: 19 juli 2011 Wat is er dan mis met Voeckler als ik mag vragen? Volg het wielrennen een klein beetje maar ik wist niet dat hij zo onpopulair was. Onder andere de directe aanval na de val van Hoogerland en Flecha. Toen ze werden aangereden zette hij een aanval in. That's one. Haha, wat een onzin. Hij zette geen aanval in, hij trok de kopgroep gewoon weer in gang. Wat een volkomen logische reactie is, gezien het feit dat er een gele trui en een etappezege op het spel stond. Wachten op Flecha en Hoogerland zou betekenen dat de kopgroep direct terug werd gepakt door het peloton. Geen laffe actie van Voeckler dus, maar een begrijpelijke reactie op wat er gebeurde. Bovendien, waarom Voeckler de schuld geven? Als je het not done vindt, noem LLS en Casar dan ook even. Sowieso zie ik niet wat mensen tegen Voeckler hebben. "Ja, hij rijdt in beeld om het in beeld rijden" hoor ik vaak als argument. Maar dat is helemaal niet zo. Hij rijdt in beeld omdat hij simpelweg een van de betere renners is. Dit jaar al bijna 10 overwinningen als ik het goed heb, in de Dauphiné was hij heel sterk en ook nu in de Tour hoort hij bij de besten. Diep respect voor Voeckler, wat mij betreft. Schitterende etappe vanmiddag overigens. Ik had niet verwacht dat Contador vandaag al zou aanvallen, maar dit maakt de Tour alleen nog maar mooier. De top staat nu nog dichter bij elkaar, en nog steeds valt niet echt te zeggen wie er uiteindelijk in Parijs met de gele trui zal staan. Evans staat er nu wel heel goed op, maar als Contador dit straks op de lange klimmen in de Alpen ook kan, kan Evans denk ik ook niet meer meekomen. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 22 juli 2011 Rapport Geplaatst: 22 juli 2011 Heerlijke etappe gezien vandaag hoor. Bergop viel alles uit elkaar, bergaf kwam alles weer bij elkaar. Alleen over de winnaar had ik gemengde gevoelens; ik had liever gezien dat Contador had gewonnen, ik gunde het hem wel. Gezien het klassement van dit moment, denk ik dat Evans Schleck voorbij gaat in de tijdrit, tenzij Schleck natuurlijk de tijdrit van z'n leven rijdt. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 22 juli 2011 Rapport Geplaatst: 22 juli 2011 Heerlijke etappe gezien vandaag hoor. Bergop viel alles uit elkaar, bergaf kwam alles weer bij elkaar. Alleen over de winnaar had ik gemengde gevoelens; ik had liever gezien dat Contador had gewonnen, ik gunde het hem wel. Mee eens. Gezien het klassement van dit moment, denk ik dat Evans Schleck voorbij gaat in de tijdrit, tenzij Schleck natuurlijk de tijdrit van z'n leven rijdt. Dat is ook mijn eerste gedachte, maar vlak Andy Schleck nog niet uit. Zo slecht is hij namelijk helemaal niet in tijdrijden. Vorig jaar bijvoorbeeld, toen het ook om de Tour-winst ging, verloor hij maar een halve minuut op Contador. Een minuut voorsprong op Evans zou dus wel 's genoeg kunnen zijn. Mij maakt het niet zoveel uit wie er na morgen in het geel rijdt, zolang het maar belachelijk spannend wordt. Ideale scenario zou zijn als het gat een seconde is en er op de Champs-Elysées nog aangevallen gaat worden. Reageren
Visser23 Geplaatst: 23 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2011 Prachtige rit! Eindelijk die mafkees zonder geel, zal eens tijd worden Kom op Schleckieee Reageren
NandroDavids Geplaatst: 23 juli 2011 Rapport Geplaatst: 23 juli 2011 Kom op Schleckieee Evans wint! Volkomen verdiend ook! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 23 juli 2011 Rapport Geplaatst: 23 juli 2011 Dat denk ik ook. Ik weet niet wat ze vandaag gedaan hebben maar die Evans is extreem goed in tijdrijden. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 23 juli 2011 Rapport Geplaatst: 23 juli 2011 Gezien het klassement van dit moment, denk ik dat Evans Schleck voorbij gaat in de tijdrit, tenzij Schleck natuurlijk de tijdrit van z'n leven rijdt. Toch leuk als je gelijk hebt Ik kan zeker wel leven met Evans als winnaar. Hij heeft ijzersterk gereden en zette hiermee iedereen op z'n plek. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Geplaatst: 24 juli 2011 Ik kijk elke avond Tour Du Jour en ze zeiden ook dat Cadel Evans ook nog nooit lager heeft gereden in deze Tour dan in de Top 4. Das echt knap! Hij laat toch zien dat ouwe rotten in het vak ook nog kunnen winnen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.