NandroDavids Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Geplaatst: 24 juli 2011 Ik kijk elke avond Tour Du Jour en ze zeiden ook dat Cadel Evans ook nog nooit lager heeft gereden in deze Tour dan in de Top 4. Das echt knap! Je zegt het alsof hij elke etappe in de top-4 heeft gereden, maar dat is dus absoluut niet zo. Hij heeft geen moment lager gestaan in het algemeen klassement dan op de vierde positie. Ook knap, maar wel iets anders [table=header]Edit @ NickOwnage hieronder[/table] Ik verbeter je, omdat je iets zegt wat niet klopt. Lijkt me niets mis mee. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Geplaatst: 24 juli 2011 Waarom moet jij mensen nou altijd verbeteren? Je snapt toch wat ik bedoel. Reageren
Cabyon Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Geplaatst: 24 juli 2011 We zijn ff een parade aan 't rijden. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Geplaatst: 24 juli 2011 We zijn ff een parade aan 't rijden. Dat is elk jaar zo, en ik heb er niets op tegen. Het hoort erbij en het levert mooie beelden op. Straks als we de Champs-Elyseés opdraaien zal het wel weer echt losgaan. Mooie, lange, rechte stukken waarop snoeihard gekoerst gaat worden. Een paar kansloze ontsnappingen, een schitterende HTC-trein en dan Cavendish die voor het oog van de meerollende camera iedereen op een paar fietslengtes rijdt. Mooi [table=header]Edit[/table] Zo dus: http://www.youtube.com/watch?v=yhSNV-t37VM&feature=related Reageren
Cabyon Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Geplaatst: 24 juli 2011 We zijn ff een parade aan 't rijden. Dat is elk jaar zo, en ik heb er niets op tegen. Het hoort erbij en het levert mooie beelden op. Straks als we de Champs-Elyseés opdraaien zal het wel weer echt losgaan. Mooie, lange, rechte stukken waarop snoeihard gekoerst gaat worden. Een paar kansloze ontsnappingen, een schitterende HTC-trein en dan Cavendish die voor het oog van de meerollende camera iedereen op een paar fietslengtes rijdt. Mooi *mompelt iets over de tussensprint* Reageren
NandroDavids Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Geplaatst: 24 juli 2011 We zijn ff een parade aan 't rijden. Dat is elk jaar zo, en ik heb er niets op tegen. Het hoort erbij en het levert mooie beelden op. Straks als we de Champs-Elyseés opdraaien zal het wel weer echt losgaan. Mooie, lange, rechte stukken waarop snoeihard gekoerst gaat worden. Een paar kansloze ontsnappingen, een schitterende HTC-trein en dan Cavendish die voor het oog van de meerollende camera iedereen op een paar fietslengtes rijdt. Mooi *mompelt iets over de tussensprint* Daar verwacht ik niet zoveel van. Rojas is een te matige sprinter om Cavendish vandaag nog serieus concurrentie te bieden voor de groene trui. Ze zullen wel gaan sprinten als er geen groepje vooruit is, maar de tussensprint gaat het verschil niet maken, denk ik. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Geplaatst: 24 juli 2011 Cavendish is zeker van zijn groene trui, toch? Ik gun het Evans niet, ik had veel liever Andy Schleck zien winnen..Noem je winnen door een stomme tijdrit verdiend? Nou, ik niet. De beste wielrenner wint niet altijd.. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Geplaatst: 24 juli 2011 Cavendish is zeker van zijn groene trui, toch? Nog niet officieel zeker, maar Rojas is simpelweg langzamer dan Cavendish, over de hele Tour gezien. Kan dus eigenlijk niet meer fout gaan. Ik gun het Evans niet, ik had veel liever Andy Schleck zien winnen..Noem je winnen door een stomme tijdrit verdiend? Nou, ik niet. De beste wielrenner wint niet altijd.. Hij wint niet enkel door de tijdrit: Evans heeft ijzersterk gereden, 3 weken lang. Steeds goed van voren, en in de Alpen zelf het verschil met Andy Schleck minimaal gehouden. Volkomen verdiende winnaar wat mij betreft, en ook zeker de beste wielrenner over de afgelopen 3 weken. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Geplaatst: 24 juli 2011 PRACHTIGE zege van Cavendish! Wat een perfect treintje, een genot om naar te kijken! Reageren
NandroDavids Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Geplaatst: 24 juli 2011 PRACHTIGE zege van Cavendish! Wat een perfect treintje, een genot om naar te kijken! Mooi gedaan inderdaad, dat treinwerk is echt schitterend. Ongelooflijk trouwens dat Quick Step voor een sprintertje als Ciolek het gat dichtrijdt, om vervolgens een 9e plaats te pakken. Kansloos dat. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Geplaatst: 24 juli 2011 De etappe heb ik niet rechtstreeks gezien, maar net nog even een herhaling van de finish. Geen verrassingen, de ritzege van Cavendish past natuurlijk perfect als afsluiter, en Evans terecht gewonnen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.