ilkay98 Geplaatst: 12 juli 2011 Rapport Geplaatst: 12 juli 2011 ik ben op zoek naar de backpack ik heb de missie pegorinos pride geprobeerd maar nog steeds weet ik niet hoe je de backpack krijgt kan iemand me helpen ? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 12 juli 2011 Rapport Geplaatst: 12 juli 2011 Je bedoelt gewoon die rugzak krijgen, zonder missies te spelen? Dan moet je dit doen met behulp van modificaties. Google is your friend. http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=387648 Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 12 juli 2011 Rapport Geplaatst: 12 juli 2011 Kleine kanttekening: Als je IV op een console speelt (PS3/360) dan kan je de backpack niet krijgen in je spel, behalve wanneer deze in een missie voorkomt. De inventory is helaas nogal klein. Reageren
blackops Geplaatst: 22 juli 2011 Rapport Geplaatst: 22 juli 2011 Met de simple native trainer moet het lukken op de pc als je een console persoon bent heb je weinig kans Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.