Jump to content

Probleem met savegame ...


HeRoiC

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb een probleempje. Als ik mijn savegame wil openen doet hij het niet meer. <_<

Hij blijft op zwart scherm en windows zegt dat er een fout is opgetreden. Ik kan de savegames die ik heb gedownload wel nog gewoon openen. Ik baal hier enorm van omdat ik al dagen bezig ben en nu alles verloren is. M'n savegame kun je HIER downloaden. Als iemand me svp. wilt helpen? Misschien dat iemand van jullie hem wel kan openen?

Bvd

-Maurice

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan komen doordat je een mod hebt geïnstalleerd die de main.scm heeft aangepast, nadat je zo'n mod hebt geïnstalleerd (bijv. Marina Car Park Mod), kun je niet meer met gedownloade (originele) savegames werken, dat kan het probleem zijn. Verder zou ik geen oplossing weten.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee ik heb geen MOD's gebruikt of geïnstalleerd. Wel af en toe cheats gebruikt voor health en armor maar daar kan het toch niet aan liggen lijkt me. Kan jij wel die savegame openen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem ook gedownload, maar bij mij doet die het ook al niet, ik denk dat die savegame gewoon van een andere mod is, ik weet er één die ook van een andere mod is namelijk de Marina Car Park Mod, en daar is de laatste missie ook G-Spotlight van, dus als je die installeert en hij doet het dan wél, weet je dat ook weer zeker. Ik kreeg trouwens déze Unhandled Exception:

unhandledexception1az.png

Dus, jammer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een Trainer aanstaan bij de missie waarbij je met Lance Vans Dance

naar de wapen winkel moet rijden, als ik 1 bocht maak dan loopt vc vast,

en komt er ook Unhandeled Expansion.

Hoe komt dit?

En ik heb GEEN mods geinstalleerd.

Marco :unsure:

Link to comment
Delen op andere websites

Dan heb je waarschijnlijk de NL-taal mod, al zeg je dat je geen mods hebt, maar daarvoor moet je níét in dit topic zijn, ik heb VC opnieuw geïnstalleerd en ik doe er zélf ook al de Marina Car Park Mod in, heel handig, ik ben een garage aan het volzetten met weet ik niet hoeveel auto's, ik zal eens kijken of de savegame werkt bij díé mod, aangezien de enige 100% save-game van de marinacarparkmod eindigt op G-spotlight. Zal ik vanavond eens proberen, oké?

Link to comment
Delen op andere websites

waar kan je mods vinden voor gta vc dan??? en ik had zelf ook dat probleem.... bij mij was het omdat ik teveel cheats had gebruikt... als je cheat gebruikt en oplsaat krijg je oowk waarschuwing he !! <_< <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, die waarschuwing krijg je, niet omdat het spel het niet meer doet, maar omdat je wanneer je cheats hebt gebruikt niet meer op de 100% kunt komen, vandaar, maar de savegame beschadigt er absoluut níét van als je dat soms dacht!

Link to comment
Delen op andere websites

Het heeft volgens mij wel te maken als je iets gedownload hebt voor het spel , ik had dat ook gehad, wat je dan gedownload hebt waardoor je de savegame niet kan openen zal ik eraf gooien.

Link to comment
Delen op andere websites

ik wee nie of het al gelukt is maar ik had het ook. Ik had eerst GTA longnight geïnstaleerd en weer gedeïnstaleerd. en had precies het zelfde probleem je probeerde een save te openen en dan hoorde je ping van windows en blijft hij hangen dan stluit je hem af en zie je de aangegeven foutmelding ik heb toen het bestand MAIN.scm van internet gehaald http://www.gtagames.nl/home/download.php?list.16

en in de map.

C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\data

gezet dan vraagt hij of je het bestaande bestand wil vervangen je kiest ja en ik had toen geen problemen meer.

en sinds koort gebruik ik ook codes maar hij blijft het doen.

Bewerkt: door killer555
Link to comment
Delen op andere websites

hé bij mij deed jouw save het ook niet, maar ik weet niet of je weet hoe

Mission Builder 1.3 werkt (http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.184) want stel dat er een fout in zit zou die er daarmee uit tehalen zijn.

nadat ik jouw save had geprobeert kon ik opeens niet meer in de kaufman zebra rijden. als ik het wel probeerde kapte vice city er opeens mee en kreeg ik de zelfde foutmelding.

ik weet niet of jij iets met die auto heb gedaan?!?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...