Matiscus Geplaatst: 12 juli 2011 Rapport Geplaatst: 12 juli 2011 (bewerkt) Hallo Ik heb nog al een beu probleempje. Ik heb ergens vorig jaar GTA IV voor de pc gekocht. Toen heb ik het geinstalleerd en mijn beeld ging zeer traag. Als ik het vergelijk met de pc vereisten kom ik alles te boven... Mijn computer is: Moederbord: P5Q-PRO Turbo RAM: 6GB DDR2 Kingston Processor Socket 775: Intel Quad-Core 3.0GHZ gekoelt door Tuniq Tower. Harde schijf: 1,5TB. Grafische kaart: ASUS ATI HD4600. 1GB Besturingssysteem: Windows 7 Ultimate 64-bit Dat zijn mijn pc specs, als ik de testen doe op "Can you run it?" Slaag ik voor de minimum vereisen maar niet voor de maximale, maar ik weet niet waarom. Het zou aan mijn grafische kaart moeten liggen... Hier de screenshots: Recommed: Minimum: Als ik naar de instelling ga in GTA IV voor het beeld, mag ik alles nog op het minimum zetten en ik heb nog haperingen. Ik heb ook de laatste patch van GTA IV geinstalleerd. En aangezien ik terug intresse krijg in het modden, wil ik dat GTA IV goed werkt... Enige idee wat ik nog kan doen of proberen? Alle hulp informatie is welkom. Of zou dit aan de 64bit windows liggen? Bewerkt: 12 juli 2011 door Matiscus Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 12 juli 2011 Rapport Geplaatst: 12 juli 2011 CanYouRunIt is sowieso niet betrouwbaar. Als ik zo kijk is je Videokaart gewoon te slecht. Ik zal als ik jou was bijvoorbeeld een Ati HD5770 nemen, om GTA IV op High te spelen. Reageren
flashingst Geplaatst: 12 juli 2011 Rapport Geplaatst: 12 juli 2011 Ja hij zou wel goed moeten werken op low. Misschien eens alle updates uitvoeren? (drivers, gta 4 patches?) Reageren
Hayte Geplaatst: 13 juli 2011 Rapport Geplaatst: 13 juli 2011 Weet je welke HD4600 je precies hebt? Ga naar Start, en dan in die zoekbalk moet je dxdiag intikken en op enter drukken. Dan kom je uit in een scherm, waar je op Beeldscherm moet drukken. Dan even kopiëren wat er achter Naam staat. Reageren
Matiscus Geplaatst: 13 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2011 (bewerkt) Bedankt heren om de informatie. Ik dacht wel dat het toch aan mijn videokaartje zou gelegen hebben. Ik ga direct een andere gaan halen naar de winkel. Ik hou jullie op de hoogte. Voilà, Heb het mij daarnet nogmaals laten kosten. Ik heb een Asus GTX560 TI DirectCUII gekocht. Nu loopt gta iv zeer goed. Bewerkt: 13 juli 2011 door Matiscus Reageren
Hayte Geplaatst: 13 juli 2011 Rapport Geplaatst: 13 juli 2011 Oh, dat is verrassend goed voor een pc boer. Meestal verkopen ze je iets slechts waar je geen kut aan hebt. Hoeveel heb je daarvoor neergeteld? (puur uit interesse) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.