Jump to content

Haperen van het beeld.


Matiscus

Recommended Posts

Hallo

Ik heb nog al een beu probleempje. Ik heb ergens vorig jaar GTA IV voor de pc gekocht. Toen heb ik het geinstalleerd en mijn beeld ging zeer traag.

Als ik het vergelijk met de pc vereisten kom ik alles te boven...

Mijn computer is:

Moederbord: P5Q-PRO Turbo

RAM: 6GB DDR2 Kingston

Processor Socket 775: Intel Quad-Core 3.0GHZ gekoelt door Tuniq Tower.

Harde schijf: 1,5TB.

Grafische kaart: ASUS ATI HD4600. 1GB

Besturingssysteem: Windows 7 Ultimate 64-bit

Dat zijn mijn pc specs, als ik de testen doe op "Can you run it?" Slaag ik voor de minimum vereisen maar niet voor de maximale, maar ik weet niet waarom. Het zou aan mijn grafische kaart moeten liggen... Hier de screenshots:

Recommed:

38598354.png

Minimum:

35430031.png

Als ik naar de instelling ga in GTA IV voor het beeld, mag ik alles nog op het minimum zetten en ik heb nog haperingen. Ik heb ook de laatste patch van GTA IV geinstalleerd. En aangezien ik terug intresse krijg in het modden, wil ik dat GTA IV goed werkt... Enige idee wat ik nog kan doen of proberen? Alle hulp informatie is welkom.

Of zou dit aan de 64bit windows liggen?

Bewerkt: door Matiscus
Link to comment
Delen op andere websites

Weet je welke HD4600 je precies hebt?

Ga naar Start, en dan in die zoekbalk moet je dxdiag intikken en op enter drukken. Dan kom je uit in een scherm, waar je op Beeldscherm moet drukken. Dan even kopiëren wat er achter Naam staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt heren om de informatie.

Ik dacht wel dat het toch aan mijn videokaartje zou gelegen hebben. Ik ga direct een andere gaan halen naar de winkel. Ik hou jullie op de hoogte.

Voilà,

Heb het mij daarnet nogmaals laten kosten. Ik heb een Asus GTX560 TI DirectCUII gekocht. Nu loopt gta iv zeer goed. ;)

Bewerkt: door Matiscus
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...