gtaloser Geplaatst: 2 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2004 hoe krijg ik 200 levens zonder cheats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 2 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2004 doe de ambulance missies(tot level 12) en de pizzaboy missies(tot 15) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 2 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2004 ? tot 150 hoor, volgens mij krijg je 200 healt/armor als je het spel 100% uitspeelt, dat heb ik tenminste en pizzaboy is tot level 10! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 2 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2004 jah 8-ball zo had ik het ook...die van jouw klopt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Findukboy Geplaatst: 3 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2004 (bewerkt) hoe doe je een drop by met een pizza boy mession hey is daar iemand Bewerkt: 3 juli 2004 door Findukboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 3 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2004 hoe doe je een drop by met een pizza boy messionhey is daar iemand Drop by :lol: Maar je moet gewoon naar links kijken terwijl je op de Pizza Scooter zit. En dan op 'Fire' drukken. Meestal is dat Ctrl of de linkermuisknop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 3 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2004 Q drukken of E in de richting waar het ventje staat, en dan CTRL, heb de pizzamissie gister gehaald is niet echt moeilijk, je hebt eigenlijk ook veel te veel tijd, marja das alleen maar beter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.