Mevin Geplaatst: 13 juli 2011 Rapport Geplaatst: 13 juli 2011 (bewerkt) Hallo, Ik heb een probleem, sinds kort herkent mijn laptop mijn microfoon niet meer, eerst wel nog. Ik heb de nieuwste driver geïnstalleerd maar dat heeft niet geholpen. Dit krijg ik dan, terwijl de microfoon erin zit. Mijn geluidskaart is: Realtek High Definition Audio. Help? Edit: Ik ben het woordje 'niet' in de titel vergeten. Hoe kan ik dat aanpassen? >>> Door Thundercover: Beetje mosterd na de maaltijd door een vakantie, maar alsnog verholpen! <<< Bewerkt: 25 juli 2011 door Thundercover Reageren
Woody268 Geplaatst: 13 juli 2011 Rapport Geplaatst: 13 juli 2011 (bewerkt) op dat witte vak rechter muisknop en vink beiden opties eens aan. Bewerkt: 13 juli 2011 door woody268 Reageren
Mevin Geplaatst: 13 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2011 WOW, ik ben zo dom! Het heeft geholpen, danku Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.