wouter1998 Geplaatst: 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2011 Ik heb een bug gevonden! Als je jezelf in een cutscene vermoord, met een cheat, (in mijn geval Allcarsgoboom tijdens het vliegen met een vliegtuig, met kaartjes gekocht enzo) kom je terug bij het hospitaal, maar de zwarte film-achtige balkjes zijn er ook nog! De hud is weg en het blijft altijd hetzelfde weer, zelfs al is de lucht blauw, het blijft nog steeds regenen. Je kan van wapens switchen, en je kan CJ ook gewoon nog besturen, maar je kan niet meer naar het menu, en als je het spel af sluit (op een of andere manier), dan werkt je laptopmuis niet meer (in ieder geval niet voor mij). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2011 Dit kan niet gezond zijn voor je computer, man.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2011 lol, eh. Waarom probeerde je jezelf überhaupt te vermoorden tijdens een cutscene? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2011 Dit kan niet gezond zijn voor je computer, man.. Het is maar software... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wouter1998 Geplaatst: 14 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2011 lol, eh. Waarom probeerde je jezelf überhaupt te vermoorden tijdens een cutscene? Mijn laptopmuis doet het weer, trouwens. Die cutscene dat het vliegtuig land duurt zo lang. Leuk dat je het eerste gedeelte kan skippen, maar ik wil liever ook het tweede gedeelte doen. Dus ik dacht, hee, misschien helpt het als ik wasted ben. Ben ik ook gelijk bij het ziekenhuis, en dan ben ik dus een stuk dichterbij waar ik wilde zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.