kels Geplaatst: 14 juli 2011 Rapport Geplaatst: 14 juli 2011 Hallo ik ben nieuw op dit forum, en vroeg me af of iemand tijd en zin had om voor mij een signature te maken . Type: m26 pershing Stijl: WW2 stijl als het mooi kan zijn (niet zwart/wit aub). Max Grootte: De grootte van het GTAforum. Tekst: Kellso Render: Reageren
Ice Banana Geplaatst: 14 juli 2011 Rapport Geplaatst: 14 juli 2011 Ja doe ik wel voor je, vanavond heb je hem. Wil je een bijhorende avatar ook? Reageren
Ice Banana Geplaatst: 14 juli 2011 Rapport Geplaatst: 14 juli 2011 Asjeblieft, ik hoop dat je er blij mee bent! De signature: Formaat 500x150pix, Code om in je signature gebied te plakken bij de instellingen: [img=http://i52.tinypic.com/1z4hheg.jpg] De Avatar: Formaat 64x64pix, Als je iets anders wou of wilt hebben, schroom niet te vragen. Alle aanpassingen zijn mogelijk . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.