jorD1 Geplaatst: 14 juli 2011 Rapport Geplaatst: 14 juli 2011 (bewerkt) IK krijg telkens een error: warning 213: tag mismatch. Bij de array, het gaat om het volgende stukje: new Float:SmallParking[5][4] = { {1282,1325,11.5,270}, {1282,1362,11.5,270}, {1344,1345,11.5,0}, {1308,1345,11.5,0}, {1326,1345,11.5,0} }; new RandomClass1[5] = { 476, 512, 513, 593, 501 }; for(new i = 0; i < sizeof(SmallParking); i++) { new randclass1 = random(sizeof(RandomClass1)); AddStaticVehicle(RandomClass1[randclass1],SmallParking[i][0],SmallParking[i][1],SmallParking[i][2],SmallParking[i][3],-1,-1); } Wat het doet is op bepaalde plaatsen een random vliegtuig plaatsen bij elke server start. Wie kan mij helpen met die warning? Ik krijg hem ook bij het volgende stukje wat gewoon rechtstreeks uit d esamp wiki komt: new Float:RandomSpawn[][4] = { // Positions, (X, Y, Z and Facing Angle) {-2796.9854, 1224.8180, 20.5429, 192.0335}, {-2454.2170, 503.8759, 30.0790, 267.2932}, {-2669.7322, -6.0874, 6.1328, 89.8853} }; public OnPlayerSpawn(playerid) { new rand = random(sizeof(RandomSpawn)); // SetPlayerPos to the random spawn data SetPlayerPos(playerid, RandomSpawn[rand][0], RandomSpawn[rand][1],RandomSpawn[rand][2]); // SetPlayerFacingAngle to the random facing angle data SetPlayerFacingAngle(playerid, RandomSpawn[rand][3]); return 1; } EDIT: In de samp-server.exe zegt hij wel dat er 4 verschillende models zijn, terwijl ik 2 Shamals heb en de Randoms van hierboven. dus ze spawnen wel denk ik. EDIT2: Ne tingame gekeken op ze op 0,0,0 spawnen en ze staan inderdaad daar. De loop, en Random ID werkt wel, alleen die array met coördinaten niet? Bewerkt: 14 juli 2011 door jorD1 Reageren
Basssss Geplaatst: 14 juli 2011 Rapport Geplaatst: 14 juli 2011 (bewerkt) new Float:SmallParking[5][4] = { {1282,1325,11.5,270}, {1282,1362,11.5,270}, {1344,1345,11.5,0}, {1308,1345,11.5,0}, {1326,1345,11.5,0} }; De fout zit hier, als je new Float gebruikt in een array, moeten wel alle nummers een float zijn. Hier zijn ze dat niet. Dit zou dan de goede code moeten zijn, als het gewoon coördinaten zijn: new Float:SmallParking[5][4] = { {1282.0,1325.0,11.5,270.0}, {1282.0,1362.0,11.5,270.0}, {1344.0,1345.0,11.5,0.0}, {1308.0,1345.0,11.5,0.0}, {1326.0,1345.0,11.5,0.0} }; Bewerkt: 14 juli 2011 door Basssss Reageren
jorD1 Geplaatst: 14 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2011 Error zijn weg. Bedankt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.