Jump to content

Ken Block


Ice Banana

Recommended Posts

Zeer mooi gedaan ;) Alle kleuren passen goed bij elkaar en zijn goed op elkaar afgesteltd. Ook mooi hoe een deel van de auto achter de vonken van de wielen verdwijnt :) Ik zou alleen nog wat rook bijvoegen bij het achterwiel waar de vonken zijn, nu is het een beetje te fel en ik zou de vonken rechtsboven weghalen ;) Voor de rest is het heel erg mooi! 8/10

Link to comment
Delen op andere websites

De kleuren zijn inderdaad zoals -Stan- al zei goed op elkaar afgesteld. Ik vind wel dat je signature overbelicht is, vooral rechts. Ook ziet de kwaliteit van de afbeelding er niet al te best uit, ik denk dat je hem beter als PNG had kunnen saven, anders JPG op hoogste kwaliteit. (Via File - Save For Web) Je tekst heb je goed geplaatst. Je hebt je auto ook heel goed ingeblend met de achtergrond. Toch vind ik wel dat je signature wat diepte mist, maar dat komt denk ik door de stock. Ik denk ook dat de signature wat oversharpened is, maar dat kan als het goed is makkelijk gefixt worden door je layer te verwijderen met je sharpen er op. Op zich is het geen slecht werkje, maar je zou nog wel aan een aantal punten kunnen werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...