K1pc0rn Geplaatst: 14 juli 2011 Rapport Geplaatst: 14 juli 2011 (bewerkt) Ik heb de app iWebcamera, waarmee je je iPod in een Webcam kan toveren. je moet dan die app op je iPod installeren, en dan een driver op je PC installeren. Ik heb dat gedaan, maar als ik bijvoorbeeld Chatroulette opstart met dat programmaatje aan, dan geeft hij steeds deze error: Bewerkt: 14 juli 2011 door K1pc0rn Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 14 juli 2011 Rapport Geplaatst: 14 juli 2011 Je zou de error ook eens kunnen lezen,als je geen engels begrijpt zal ik het wel voor je vertalen. Hij zegt dat je dit bericht krijgt omdat je probeert iWebcamera in je Internet Explorer browser op een W7 of Windows Vista pc te gebruiken. Als dit het geval is,herstart u browser en start hem op met administrator rechten. Heb je dit al eens gedaan? Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 14 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2011 Ik gebruik geen Internet Explorer, maar Google Chrome en daarmee heb ik het al eens geprobeerd, maar nog steeds de error Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.