Jump to content

Laptop webcam eruit halen.


K1pc0rn

Recommended Posts

Of het mogelijk is zou ik niet weten maar ik zou dat gewoon niet doen om een paar redenen.

  1. Wat als je de laptop beschadigd?
  2. Wat ga je dan doen met dat leeg gat in je laptop?
  3. Om daar aan te kunnen zal je al je hele laptop moeten open halen, en wat als je hem niet meer in elkaar krijgt?
  4. Solderen zal moeilijk zijn want de draadjes waarmee je webcam aangesloten zijn zijn super dun en zou je als een soldeerbout moeten hebben met een heel laag vermogen.

Ik zou zeggen "doe dat niet". nope.gif

Koop gewoon een webcam in de winkel zo duur zijn die ook weer niet. thumbsup2.gif

Mvg,

Woody zwaaien.gif

Bewerkt: door woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Die is wel één hélé euro duurder!

Jaaa, maar ik heb die ook en daar zitten wel van die beeldvervormsoftwaredinges bij hoor ! :dans:

Logitech is zoiezo wat bekender als Sweex. :cya:

Van waaruit zie je dat? De prijs zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

Die is wel één hélé euro duurder!

Jaaa, maar ik heb die ook en daar zitten wel van die beeldvervormsoftwaredinges bij hoor ! :dans:

Logitech is zoiezo wat bekender als Sweex. :cya:

Niet echt bekender, alleen ik denk dat Logitch betere kwaliteit heeft, aangezief mijn Sweex altijd kapot gingen... ( Na 1 week ofzo ).

Link to comment
Delen op andere websites

Het hangt of af van wat je met je webcam wilt gaan doen. Zoek je hem zodat je kan skypen of via Live Messenger kan videochatten, is in princiepe elke webcam wel voldoende, maar pak dan wel een A merk. Sweex is, samen met Trust, eigenlijk een merk wat je beter kan mijden. Vaak zijn de producten niet van hele betrouwbare kwaliteit. Maar ik denk dat je vrijwel zeker kan zeggen dat elke webcam die je in de winkel koopt minimaal net zo goed is als dat webcametje uit je laptop!

Link to comment
Delen op andere websites

hogere resolutie is toch beter?

Hmm, in msn/skype maakt dat niet zoveel uit, behalve als diegene jou fullscreen wil zien :puh: Je moet ook kijken naar frames/fps. Meestal is dat 30 ofzo, dat is dus zegmaar 30 beelden per seconde. :)

Ik heb zelf een webcam van Logitech, kostte 3 a 5 jaar terug 25/35 euro (weet specs er niet van, weet wel dat ie 1.3 megapixel is), en die doet t nog prima. Zit ook een microfoontje in ;p

Loop gewoon een keer de BCC ofzo binnen, hun helpen je wel denk ik :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...