sikander Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 :angry: ik heb de missies van de driving school niet uitgespeeld en ik heb ook niet de missies van de zero shop waneer kan je die wang cars property kopen en ik ben nu al bezig met de vliegtuigen school moet ik dei scholen wel afmaken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 moet ik dei scholen wel afmaken Als je 100% wilt wel :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Wang cars kan je kopen wanneer je de driving school hebt uitgespeeld, de flying school moet je uitspelen anders kom je niet verder in het verhaal. Zero's RC Shop moet je niet uitspelen voor de verhaallijn, wel voor 100% te halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Je moet de Drivingschool gehaald hebben, om Wang Cars te kopen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 :angry: ik heb de missies van de driving school niet uitgespeeld en ik heb ook niet de missies van de zero shop waneer kan je die wang cars property kopen en ik ben nu al bezig met de vliegtuigen school moet ik dei scholen wel afmaken Ja het is beter dat dat je die afmaakt ten eerste voor 100% en ten tweede voor een hogere vliegskill. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.