marco09 Geplaatst: 15 juli 2011 Rapport Geplaatst: 15 juli 2011 Hey, weet er iemand of er een trainer voor gta 1 is die net als in gta 2 een debugmode had dat je naar andere plaatsen kon teleporten? Alvast bedankt. Reageren
Joriz Geplaatst: 15 juli 2011 Rapport Geplaatst: 15 juli 2011 GTA1 heeft een ingebouwde debugmode, al kan ik me niet meer herinneren of er een teleporter in zat. De debugmode is te activeren met een cheat. Reageren
marco09 Geplaatst: 16 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2011 GTA1 heeft een ingebouwde debugmode, al kan ik me niet meer herinneren of er een teleporter in zat. De debugmode is te activeren met een cheat. Oh ok dankjewel ik zal hem uitproberen Reageren
RiCaHrD Geplaatst: 6 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2012 GTA1 heeft een ingebouwde debugmode, al kan ik me niet meer herinneren of er een teleporter in zat. De debugmode is te activeren met een cheat. Oh ok dankjewel ik zal hem uitproberen Er zit geen teleporter in Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.