Jump to content

Geen hoofdmissies meer na I'll take her


Butch_66

Recommended Posts

De laatste missie die ik gespeeld heb (GTA 4 op de PS3) was "I'll take her" waar ik de dochter van een maffia baas ontvoerd heb. Na het succesvol spelen van deze missie heb ik geen enkele hoofdmissie meer. In de walkthrough heb ik gelezen dat ik gebeld zou gaan worden door Packie en dit kon enkele ingame uren duren. Nu ben ik al enkele werkelijke uren aan het spelen en nog steeds geen nieuwe hoofdmissie. Iemand een tip?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Butch_66

    15

  • myron.b

    9

  • Guardian1980

    5

  • Bassieboy35

    5

Alsof dat zo'n straf is. :puh:

Ik heb je topictitel even verduidelijkt. Laat je even weten of je verhaallijn verder is gegaan na een tijdje?

Haha... ^_^ Dat is zeker geen straf, maar ik vraag mij nu onderhand af of er niet ergens wat fout is gegaan. Vind het nu wel heel erg lang duren. Enkele ingame uren staat er in de walkthrough. Beter was geweest, echte uren. Voor de rest echt een geweldig spel. Zeker omdat Niko Belic mijn naamgenoot is, dat maakt het spel nog leuker :)

Link to comment
Delen op andere websites

Pffff.....inmiddels al weer wat uren gespeeld maar nog steeds geen nieuwe missie. Uiteindelijk zou ik dus worden gebeld door Packie, maar dat gebeurt gewoon niet. Heb even gekeken in de walkthrough, maar kan het zo zijn dat sommige missies niet worden aangegeven met een icoontje op de map?

Volgens mij (weet het niet helemaal zeker) heb ik de persoon Ray nog niet gehad (missie A long way to fall). Heb zijn naam wel in de telefoon staan, maar kan hem niet bellen.

Is er iets wat ik nog over het hoofd zie??

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij (weet het niet helemaal zeker) heb ik de persoon Ray nog niet gehad (missie A long way to fall). Heb zijn naam wel in de telefoon staan, maar kan hem niet bellen.

Is er iets wat ik nog over het hoofd zie??

Zoals je ook kan zien in het missieoverzicht krijg je na de missie "Waste Not Want Knots" contact met Ray. De lijn met missies opgedragen door de diverse mafiosi is niet verweven met die van de ontvoering van Gracie. In jouw geval (geen hoofdmissies meer na I'll take her) zou dat dus betekenen dat je alle missies van Ray Boccino, Phil Bell, James Pegorino, Jon Gravelli en Bernie Crane al zou hebben gedaan (Ik ga er uiteraard van uit dat het missieoverzicht klopt)

Je hebt al aangegeven dat er echt geen icoontjes meer zijn, maar ik denk dat die er toch echt moet zijn. Ik kan je natuurlijk zeggen dat je nog eens heel goed moet zoeken, maar dat zal je al wel enkele keren gedaan hebben. Misschien heb je last van een bug. Heb je meerdere savegames? Dan zou je een andere savegame kunnen proberen en kijken of het dan wel goed gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt er sterk op dat ik last van een bug heb. Er gebeurt echt helemaal niets meer in het spel. Wordt af en toe gebeld door mijn vrienden, maar dat zijn dus gewoon uitnodigingen om te gaan drinken/eten/darten enz.

Als ik Packie bel dan krijg ik zijn voicemail. Bel ik Ray, dan krijg ik te horen dat zijn telefoon uitgeschakeld is. Pfff....sta op het punt het op te geven met dit spel. Jammer.

>>> Door Jacky-2007: Triple-post samengevoegd. Als jouw reactie de laatste is in een onderwerp, gebruik dan de Bewerk-knop rechts oneraan je bericht om nog iets toe te voegen.<<<

En als je Packie zelf belt?

niet uitgaan maar gewoon bellen(call)

Wat zegt die dan?

Krijg allen zijn voicemail te horen.

Link to comment
Delen op andere websites

oke, op de ps3 kan bijna niks fout gaan,dus bugs lijkt me sterk.

vergeleken met de pc,virussen verkeerde programma's.

misschien een domme vraag aar staat er op de hoes playstation 3?

of heb je hem gedownload?

hoelang heb je het spel al?

misschien is de disc beschadigd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...