Jump to content

Geen hoofdmissies meer na I'll take her


Butch_66

Recommended Posts

Heb je ook roman ofzo gebeld of iniedergeval iedereen?

(had je ook al gedaan dat je haar moet transporteren in de kofferbak en dat je de deal doet?)

Deze missie zou dan toch zichtbaar moeten zijn op de map?? Zie verder echt geen enkel icoontje meer voor een nieuwe missie. Als ik Roman bel krijg ik alleen zijn voicemail.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Butch_66

    15

  • myron.b

    9

  • Guardian1980

    5

  • Bassieboy35

    5

Ja,heb je die missie al gedaan?

Maar staat er op de hoes wel playstation 3?

Een vriend van mij had een ps2 kocht die een spel voor de ps3.

Deed die het niet. :bonk:

is het spel wel volledig?

Heb je 'em in de winkel gekocht?

is het spel oud,de disc?

p.s ik ben nu ook bij I'LL take her.

en van Phil truck Hustle.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja,heb je die missie al gedaan?

Maar staat er op de hoes wel playstation 3?

Een vriend van mij had een ps2 kocht die een spel voor de ps3.

Deed die het niet. :bonk:

is het spel wel volledig?

Heb je 'em in de winkel gekocht?

is het spel oud,de disc?

p.s ik ben nu ook bij I'LL take her.

en van Phil truck Hustle.

Het spel is helemaal 100% origineel voor de PS3. Een beschadigde CD geloof ik niet in. Nee, zeer waarschijnlijk zal ik nog wat zij missies moeten doen. Ben daar nu mee bezig en hopelijk gaat Packie nog bellen. Zou wel zonde als ik er nu mee ging stoppen. Te mooi spel!

>>> Door Jacky-2007: Dubbelpost samengevoegd. Wanneer je nog iets wil toevoegen na het plaatsen van een bericht, gebruik dan de "Bewerk"-knop rechts onder je geplaatste bericht. ^_^ <<<

Als je de foto hebt gemaakt duurt het wel een lange tijd voordat je haar eenmaal moet transporteren maar volgensmij werd je hier voor gebeld en hoefde je niet naar een icoontje op de map.

Ik heb die foto nog niet kunnen maken. Dat is dus de missie waar ik nu op wacht, maar zal dan eerst gebeld moeten worden door Packie.

Link to comment
Delen op andere websites

oke, ja ik ben nu bij I'll take her.

ik zou even op wikigta kijken voor je.

maarja,ik speel 'em op de PC.

Tip: doe voortaan die 2 posten bij elkaar,dan doe je door op de knop bewerken te klikken.

Laat nu maar staan,maar voor de volgende keer moet je dat even doen.als je het niet snap,stuur een berichtje.

Bewerkt: door myron.b
Link to comment
Delen op andere websites

Je krijgt inderdaad een belletje van Packie, en daarna verschijnt RansomMarker.png op je map. Dit om aan te geven waar je je opdracht moet uitvoeren.

Enig idee of ik eerst nog wat anders moet doen voordat ik gebeld wordt door Packie? Moet ik nog wat zij missies doen? Heb nu weer een aantal uren gespeeld, maar nog steeds geen belletje van Packie. Snap er echt niks meer van.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt er op dat we er niet uit gaan komen op deze manier. Wat je kan doen is je savegame hier uploaden en dat iemand anders hem dan eens bekijkt, om te zien of jij toch iets over het hoofd ziet. Je savegame uploaden kan als je het speelt op een PS3 of op een PC. Uploaden vanaf een Xbox 360 kan helaas niet. Wat dan ook weer betekent dat ik je daar dus niet mee kan helpen, want ik speel op een 360.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef het op met dit spel. Heb nu al een aantal werkelijke uren gespeeld, maar nog steeds geen missie. Jammer, maar het is game over.

Kan de savedata nog wel opsturen, maar ik vrees dat dit een bug in het spel is. Balen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat is klote(ik mag het niet zeggen)

ik was bij jou missie en ik moest Gracie ontvoeren en toen vlak er naar,paar uren in het spel.

Werd ik gebeld door Packie.(PC-versie)

Ik denk dat jou spel naar de haaien is.

volgens mij als je gta speelt slaat die een savegame op.

en dan als je een andere GTA 4 erin doet zou je bij het zelfde moeten starten maar dat moet je aan Gaurdian1980 vragen.Is op de Wii wel zo.

Anders moet je deze verkopen en een nieuwe kopen.

Of als een vriend hem heeft kun je het spel lenen.

Link to comment
Delen op andere websites

Bijna had ik het opgegeven, maar op www.gta4.net kreeg ik een tip van iemand. Het schijnt wel eens voor te komen dat sommige missies niet altijd zichtbaar zijn, maar als je naar de lokatie rijdt waar de missie begint (gele pijl), dan start de missie. De volgende missie van Ray was Taking out the trash. Om deze missie te starten, simpelweg naar Drusilla's (restaurant van Ray) rijden. Eindelijk weer een missie!

Link to comment
Delen op andere websites

Dus er was toch nog een missie, gelukkig maar. Veel plezier met het vervolg van de game.

Ja, maar de missie was niet zichtbaar op de map. Geen icoontje.

Heb nu twee missies van Ray gespeeld, maar ondertussen nog steeds geen belletje van Packie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik durf het niet te zeggen maar volgensmij heb je nu ook missies van gravelli die kun je vinden in het ziekenhuis in broker vlak bij de wapenwinkel.

Edit: Sorry vergeet dit heb even gekeken ben er zeker van dat je de missies:

-Late Checkout

-Photo Shoot

-I'll take her

Hebt gedaan

Edit2: sinds je de missie van Ray hebt gedaan zal hij zo wel een keer bellen

Bewerkt: door bassieboy35
Link to comment
Delen op andere websites

goed dat het gelukt is.

Packie zal vanzelf wel bellen.

heb je naar de missie i'll take her soms wat verkeerd gedaan?

Veel speel plezier!

Edit: wat bas al zei, als je de laatste missie van Ray hebt gespeeld.

Dan moet hij bellen.

Wat dom van ons dat we dat niet zagen, toch?

http://nl.wikigta.org/wiki/Missieoverzicht_%28GTA_IV%29#Opmerkingen

de eerste zin.

Bewerkt: door myron.b
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...