Freemannl Geplaatst: 16 juli 2011 Rapport Geplaatst: 16 juli 2011 Hallo allemaal, Vorige week heb ik via steam gta iv: Episodes From Liberty City aangeschaft. Nu wil ik heel graag gebruik gaan maken van een paar mods die ik via het internet gevonden heb, maar sommige werken niet. Ik wil gaan gebruiken: Car pack Icenhancer Welke mods kan ik gebruiken op mijn steam versie? En met welke mods weten jullie zeker dat het werkt? (Mogen ook soort gelijke mods/packs zijn. Gr. Freeman Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 16 juli 2011 Rapport Geplaatst: 16 juli 2011 Alle mods kun je gebruiken, ikzelf heb het ook op steam, en bij mij werken alle mods die ik heb Reageren
Freemannl Geplaatst: 16 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2011 Zou je us kunnen zeggen welke mods? Naam + dl link, want sommige werken niet bij mij Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 16 juli 2011 Rapport Geplaatst: 16 juli 2011 Trianers: Klik En auto mods Reageren
Freemannl Geplaatst: 16 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2011 Trainer is niet wat ik bedoel, een carpack (dus niet auto voor auto) en een mod dat het er grafisch beter uitziet Reageren
Davedavy Geplaatst: 16 juli 2011 Rapport Geplaatst: 16 juli 2011 Dan moet je naar mod sites zoals gtainside.com Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 16 juli 2011 Rapport Geplaatst: 16 juli 2011 Www.gta4-mods.com vind ik het best en er is geen reclame. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 17 juli 2011 Rapport Geplaatst: 17 juli 2011 Als je GTA IV grafisch beter wilt maken kan je modificaties als ENBSeries installeren. Zelf heb ik hier geen ervaring mee, maar ik heb al prachtige screens gezien van gebruikers hiervan! Verder kan je ook gewoon een beetje op GTAForums.com rondkijken, daar kan je ook vele modificaties vinden. Reageren
Freemannl Geplaatst: 18 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2011 Oke thanks allemaal, tis gelukt met de ENB, maar kan helaas geen werkende carpack vinden Reageren
Freemannl Geplaatst: 25 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2011 Ik heb nu een carpack die gedeeltelijk werkt. Zie veel taxi's en soms wat politie auto's en dan maar 1 soort auto.. Kent iemand dit probleem en hoe kan ik zoiets oplossen? Reageren
Rikzone Geplaatst: 10 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2011 Wellicht bied dit uitkomst: http://www.gtapolicemods.com/index.php?/topic/99-traffic-control-system-yes-another-taxi-bug-fix/ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.