Jump to content

Welke episode speel jij het meest?


GTAKevin023

  

37 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke episode speel jij het meest?

    • IV
      20
    • TLAD
      1
    • TBOGT
      16


Recommended Posts

Hey,

Welke episode speel jij het meest?

Ik speel toch weer het meest gta IV. Ik vindt het met Niko zo veel beter gamen dan met Luis of Johnny. Johnny is gewoon een club type en altijd maar op motors, die moet gewoon chillen en rijden. Luis is een chille gozer die gewoon bij de disco's in de buurt moet blijven en met z'n vrienden moet omgaan. Maar Niko, Niko vindt ik echt een goede crimineel type om lekker de hele stad mee te terroriseren. Met de andere 2 episodes heb je wel meer zoals auto's en wapens maar ik vindt het sowieso met Niko spelen het best. Ik vindt Johnny en Luis een beetje te serious. En de 2e plaats voor Luis, lekker rommelen met een buzzard maar met Niko vindt ik het toch het leukst gamen.

En jullie? Stem, met misschien een opmerking.

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

IV aangezien dat altijd leuk blijft en ook omdat ik het vaakst op de PC zit.

Een potje RP als politie

Met PR: L-41 Unit responding

Vind ik altijd wel professioneel en kan je me altijd voor vragen :)

Link to comment
Delen op andere websites

De poll klopt niet helemaal: GTA IV is geen episode

Singleplayer speel ik vooral GTA IV, dat verhaal vind ik nog altijd het beste. In de multiplayer speel ik vooral TBoGT, omdat daar de meeste mogelijkheden zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Hallo

Ik speel altijd GTA TBOGT op xbox360, alleen jammer dat er nog veel modders zijn rockstar is gewoon te lui om te patchen, als iemand vaak gta TBOGT speelt voeg me dan toe op xbox360: EL Dutch Chef

Groetjes El Dutch Chef

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo

Ik speel altijd GTA TBOGT op xbox360, alleen jammer dat er nog veel modders zijn rockstar is gewoon te lui om te patchen, als iemand vaak gta TBOGT speelt voeg me dan toe op xbox360: EL Dutch Chef

Groetjes El Dutch Chef

In mijn ogen maakt modden het spel leuker, ik kan er aardig wat videos mee maken.

OT: TBoGT

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Of hij heeft ze nooit gehad, of hij heeft ze indertijd als DLC gedownload en zijn 360 kreeg toen RRoD?

Voor mij blijft IV de beste, grote verhaallijn en die enkele extraatjes in TLaD en TBoGT zijn zeker en vast wel het kopen waard, maar dat overstijgt het niveau van de verhaallijn van IV niet ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het verhaal van Niko blijf ik gewoon het beste vinden, maar qua uitdaging van de missies zijn de Episodes een stuk aangenamer. Voor de multiplayer vind ik TBoGT het fijnst, met TLaD zit je toch vaak met een probleem vanwege de verschillende versies. Qua personage vind ik Niko het beste, daarna Johnny en als laatste Luis.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...