Jump to content

Welke episode speel jij het meest?


GTAKevin023

  

37 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke episode speel jij het meest?

    • IV
      20
    • TLAD
      1
    • TBOGT
      16


Recommended Posts

GTA IV, de enige die ik heb :puh:

TBoGT en TLaD lijken mij opzich wel leuk, maar ik zie die in vergelijking met GTA IV niet echt als een volwaardige game, en dus ook een beetje zonde om daar geld voor uit te geven. Ik zou het ook kunnen downloaden, maar dan nog. Totdat GTA V uit is, blijft GTA IV wel me favo spel :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

@ Hierboven

Je kunt TBoGT en TLaD gewoon kopen hoor, ze zijn even volwaardig aan de 'gewone' IV. De verhaallijnen zijn inderdaad wat korter maar je kunt véél meer doen dan in IV. ;)

Ja dat weet ik wel, en TBoGT en TLaD zullen opzich ook wel leuke spellen zijn, denk ik, maar ik leg vooral best veel waarde in de verhaallijn. Ik hou van lange verhaallijnen waar je best wel een tijd mee druk bent, zoals GTA IV en GTA SA. Ik zou TBoGT en TLaD best wel eens willen spelen, maar denk niet dat ik er geld aan uit wil geven. Maar dat is mijn mening.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat weet ik wel, en TBoGT en TLaD zullen opzich ook wel leuke spellen zijn, denk ik, maar ik leg vooral best veel waarde in de verhaallijn. Ik hou van lange verhaallijnen waar je best wel een tijd mee druk bent, zoals GTA IV en GTA SA. Ik zou TBoGT en TLaD best wel eens willen spelen, maar denk niet dat ik er geld aan uit wil geven. Maar dat is mijn mening.

Juist dan zijn de Episodes uitstekende uitbreidingen op GTA IV; de verhaallijnen van TLaD en TBoGT zijn verweven met die van IV. Maar zoals je zelf ook zegt, het is je eigen keuze.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat weet ik wel, en TBoGT en TLaD zullen opzich ook wel leuke spellen zijn, denk ik, maar ik leg vooral best veel waarde in de verhaallijn. Ik hou van lange verhaallijnen waar je best wel een tijd mee druk bent, zoals GTA IV en GTA SA. Ik zou TBoGT en TLaD best wel eens willen spelen, maar denk niet dat ik er geld aan uit wil geven. Maar dat is mijn mening.

Juist dan zijn de Episodes uitstekende uitbreidingen op GTA IV; de verhaallijnen van TLaD en TBoGT zijn verweven met die van IV. Maar zoals je zelf ook zegt, het is je eigen keuze.

Yup, das het mooie van die episodes. Ze hebben hun eigen verhaal en komt in contact met het verhaal van IV. Dat vindt ik het mooie ervan :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...