Jump to content

GTA IV date


myron.b

Recommended Posts

hallo.

ik heb de eerste date met Kiki verprust.

wanneer kan ik weer met haar daten?

ze is handig voor de politie.

>>> Door Jacky-2007: Verhuisd vanuit IV: General. Deze verhuizing werd mede mogelijk gemaakt door de forumcrew van gtagames.nl. ^_^ <<<

Link to comment
Delen op andere websites

oke, ja ik ging met kiki naar een restaurant en toen kon ik haar telefoon nummer niet vragen.

Dus ik keek op die site en toen stond er dat als je naar een restaurant gaat krijg je haar telefoon nummer niet. :bonk:

edit: het is nu gelukt.

jimmiefitz en guardian1980 bedankt! :tu:

ik kan haar nu weer daten.Ik ga nu veel slapen totdat ze terug reageert. :zz:

29m54pf_th.jpg

Hebben jullie nog tips wat ik met haar als eerste moet doen om de 60% te halen? welke activiteit?

Bewerkt: door myron.b
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

FF een vraagje , ik heb ook m'n date verprutst met kiki, weet iemand echt hoe lang het duurt voordat ze weer online is? en ik had die carmen ook gemaild, hoelang duurt dat, en hoelang duurt het voordat alexandra reageett

Oke goed, ik heb dus die carmen-chick een mail gekregen dat ik zondag 00.00 bj haar moet komen, oke goed, waar moet ik het eerste met haar naartoe????? iemand suggesties

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd, gelieve in het vervolg je bericht te bewerken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

kijk ik keek net op youtube bij reacties stond er, waarschuwing, ga NIET met carmen naar show's of stripclubs op de eerste date, dus vraag ik aan julie nu, wat deden jullie op de eerste date, en was dat geslaagd?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan ik me eerlijk gezegd niet meer heugen. Op WikiGTA staat dat Carmen Darts en Stripclubs leuk vindt, dus er vanuit gaande dat beide bronnen kloppen, kan je het beste met haar gaan darten. Wel laten winnen dan hè, het is een vrouw.. Op een eerste date gelijk winnen met een spelletje is een dooddoener voor je toekomstige relatie. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...