myron.b Geplaatst: 17 juli 2011 Rapport Geplaatst: 17 juli 2011 hallo. ik heb de eerste date met Kiki verprust. wanneer kan ik weer met haar daten? ze is handig voor de politie. >>> Door Jacky-2007: Verhuisd vanuit IV: General. Deze verhuizing werd mede mogelijk gemaakt door de forumcrew van gtagames.nl. <<< Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 17 juli 2011 Rapport Geplaatst: 17 juli 2011 Je kan haar weer mailen na een tijdje, moet je gewoon kijken op Lovemeet.com. Reageren
myron.b Geplaatst: 17 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2011 komt ze dan wel terug? want ik heb een week door gesaved net.(in het spel) En toen kwam ze niet terug Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 17 juli 2011 Rapport Geplaatst: 17 juli 2011 Ja, ze moet terugkomen, dat had ik ook met Carmen. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 17 juli 2011 Rapport Geplaatst: 17 juli 2011 Hier vind je meer over je dates. Bij Een vriendin verliezen / dumpen staat ook al genoemd dat ze na enkele dagen weer "beschikbaar" zijn op internet. Reageren
myron.b Geplaatst: 18 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2011 (bewerkt) oke, ja ik ging met kiki naar een restaurant en toen kon ik haar telefoon nummer niet vragen. Dus ik keek op die site en toen stond er dat als je naar een restaurant gaat krijg je haar telefoon nummer niet. edit: het is nu gelukt. jimmiefitz en guardian1980 bedankt! ik kan haar nu weer daten.Ik ga nu veel slapen totdat ze terug reageert. Hebben jullie nog tips wat ik met haar als eerste moet doen om de 60% te halen? welke activiteit? Bewerkt: 18 juli 2011 door myron.b Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 23 juli 2011 Rapport Geplaatst: 23 juli 2011 http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=IV&title=M&set=394,230|384,218 Onderaan staat een tabel waar elke vriendin van houd Reageren
myron.b Geplaatst: 23 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2011 ja heb is nu gelukt. Ik kan haar nu vragen om de politie weg te halen. thanks iedereen. Reageren
UnitedLibertyPaperHacker Geplaatst: 26 september 2011 Rapport Geplaatst: 26 september 2011 FF een vraagje , ik heb ook m'n date verprutst met kiki, weet iemand echt hoe lang het duurt voordat ze weer online is? en ik had die carmen ook gemaild, hoelang duurt dat, en hoelang duurt het voordat alexandra reageett Oke goed, ik heb dus die carmen-chick een mail gekregen dat ik zondag 00.00 bj haar moet komen, oke goed, waar moet ik het eerste met haar naartoe????? iemand suggesties >>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd, gelieve in het vervolg je bericht te bewerken.<<< Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 26 september 2011 Rapport Geplaatst: 26 september 2011 Heb je eigenlijk al op WikiGTA gekeken? Daar staat wat elke vrouw graat wilt doen, wat voor kleding en auto ze graag heeft en veel meer. Klik hier. Reageren
UnitedLibertyPaperHacker Geplaatst: 26 september 2011 Rapport Geplaatst: 26 september 2011 kijk ik keek net op youtube bij reacties stond er, waarschuwing, ga NIET met carmen naar show's of stripclubs op de eerste date, dus vraag ik aan julie nu, wat deden jullie op de eerste date, en was dat geslaagd? Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 27 september 2011 Rapport Geplaatst: 27 september 2011 Dat kan ik me eerlijk gezegd niet meer heugen. Op WikiGTA staat dat Carmen Darts en Stripclubs leuk vindt, dus er vanuit gaande dat beide bronnen kloppen, kan je het beste met haar gaan darten. Wel laten winnen dan hè, het is een vrouw.. Op een eerste date gelijk winnen met een spelletje is een dooddoener voor je toekomstige relatie. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 27 september 2011 Rapport Geplaatst: 27 september 2011 Op een eerste date gelijk winnen met een spelletje is een dooddoener voor je toekomstige relatie. Dat geldt voor een RL-date, ingame maakt het niet zo veel uit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.