Jump to content

probleem pay 'n' spray


niko.bellic

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb een probleem met pay 'n' spray.

Nadat ik een auto (met bijv. rode kleur) erin rijdt en de auto komt er uit dan is de auto zwart.

Na een paar keer erin en eruit rijden blijft hij zwart.

Is dat normaal? en hebben jullie dat ook?

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon doorgaan totdat je de juiste kleur hebt, ook al kost het je dan veel geld. Het zou handig zijn geweest van Rockstar Games als we een soort van keuzemenu zouden krijgen, nu ben je best lang bezig totdat je je gewenste kleur hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

ook al kost het je dan veel geld.

Correct me if I'm wrong, maar volgens mij moet je maar 1 keer betalen dacht ik.

Het kost alleen maar geld als de auto schade heeft. Als je uit de pay 'n spray rijd en je maakt wat schade en je rijd er meteen weer in dan kost het weer geld maar rijd je eruit en weer erin zonde schade dan is het gratis

Link to comment
Delen op andere websites

Zo ver ik weet is dit normaal, maar als je zwart hebt dan is de volgende kleur ook een donkere kleur neem bijvoorbeeld zwart- grijs als je eruit rijdt zie je het verschil niet echt maar als je goed kijkt zie je duidelijk het verschil.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had het vandaag weer.

Had een rode turismo.

Ik reed hem in de pay 'n' spray.

Zwart :ch:

Na een paar keer proberen was de auto Groen :Y .

Ik dacht probeer het nog eens. zwart :(

het is maar raar.

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon normaal, is volgens mij deels een bug. Bij mij was het ook zo dat hij dat met zwart deed, maar volgens mij loste het zich wel op als je een keer flink hard ergens tegenaan rijdt. Misschien niet met de eerste keer, maar elke keer als hij zwart bleef reed ik gewoon ergens tegenaan en dan was het probleem meestal opgelost.

Denk dat het komt door een bug in de code, waardoor de coding waardoor je niet hoeft te betalen als je geen schade hebt, er soms voor zorgt dat de auto ook niet opnieuw gespoten wordt. Zwart is volgens mij meestal een van de eerste of laatste kleuren die in het lijstje staan met kleuren die die bepaalde auto kan hebben, dus misschien dat hij door die functie de kleurenloop niet maakt of zo en dus bij de laatste kleur niet naar de eerste terug gaat maar probeert de volgende te pakken... Zoiets :puh:

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Dat is bij sommige auto's in GTA IV bijv. bij de Infernus en Dukes. Komt hij op een kleur die niet meer de veranderen is.

Edit: Een zwarte Infernus met groene tintje bijv.

Het kan ook zijn dat er ook allemaal van parelmoer effecten op de zwarte kleur zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...