Matiscus Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 Yo, Ik heb een vraagje. De car mods van gta3 werken op gta vice city. Maar die van vice city niet op gta3. En die van vice city niet op sa. :angry: Weet soms iemand hoe dat komt dat dat niet lukt. Ik heb zo een toffe auto mod van vc en wil hem dolgraag op SA Als iemand weet hoe je het kan veranderen :unsure: dat het wel gaat schrijf dan iets terug. Greetz matiscus Reageren
Proximitus Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 kdenk dat het an de data ligt ofzo, maar gta sa heeft gloof ik hele andere manier vna mods, denk ik hoor Reageren
Meneer Euro Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 Het kan bijna niet dat je Mods van Vice City naar SA overbrengt. De Data van bijde spellen zijn heel anders! Reageren
Proximitus Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 Het kan bijna niet dat je Mods van Vice City naar SA overbrengt. De Data van bijde spellen zijn heel anders! dat zei ik dus net Reageren
Master___M Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 anders moet je de data veranderen naar het zelfde van sa Reageren
Matiscus Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 anders moet je de data veranderen naar het zelfde van sa Hoe doe je dat? Ik heb nog vraagje. Hoe kan je auto's op een vaste plaats zette bij vc. Dat hij bv op een grasveld staat hoe moet je dat doen? Reageren
Matiscus Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 (bewerkt) Wel beu dat dat niet gaat die mods van vice city op san andreas Bewerkt: 6 juli 2005 door Matiscus Reageren
J.V.D Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Ik wed dat het komt omdat het nog niet gemaakt is voor dat. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Ik denk dat dit meer thuis hoort in het modding Forum. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Het is wel mogenlijk, met het importeren en daarna exporteren in 3ds max, maar dit kost veel tijd en moeite, De data is niet heelveel verandert, aleen een beetje zwaardere engine Reageren
Big-Bear Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Bradley h je moet hier tog dan ook alleaal niewe col files aanmaken, en het main script veranderen, lijkt mij Reageren
Goofy Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 Het main.scm aanpassen lijkt mij niet te hoeven als je er een nieuwe auto inzet maar ik dacht dat het wel mogelijk was om auto van VC in SA te krijgen maar ik weet het niet zeker en ik weet ook niet hoe. Het main.scm is er alleen voor als je een auto er wilt parkeren, maar dan moet je wel een nieuw spel beginnen. Hoe kan je auto's op een vaste plaats zette bij vc. Dat hij bv op een grasveld staat hoe moet je dat doen? dit is niet zo moeilijk je hebt alleen een beetje inzet nodig maar dan moet je wel een nieuw spel beginnen. Kijk even in The master tutorial list en dan bij mission coding. Daar staat als het goed is hoe je auto's op die manier moet plaatsen. Reageren
Aad Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 Het enigste wat er veranderd is zijn de physics van de auto's dus de handling en de bepaalde functies bijvoorbeeld bewegende en loshangende delen zoals bumpers of trekhaken van campers, vrachtwagens. Een technisch word voor dit alles is hierarchy en dummy's omdat die veranderd zijn en er nu ook meer van zijn moeten deze worden toegevoegd in 3dsmax en vervolgens geexporteerd worden :lol: meer info is er al wel te vinden op de engelse variant van de gtaforum. er zijn tot nu toe al een paar auto's geconvert voor gta sa en dat zijn de stinger en de stallion maar als het aan de modding tools en scripts ligt zullen dit er binnenkort veel meer zijn :rolleyes: Reageren
Matiscus Geplaatst: 9 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 Het enigste wat er veranderd is zijn de physics van de auto's dus de handling en de bepaalde functies bijvoorbeeld bewegende en loshangende delen zoals bumpers of trekhaken van campers, vrachtwagens. Een technisch word voor dit alles is hierarchy en dummy's omdat die veranderd zijn en er nu ook meer van zijn moeten deze worden toegevoegd in 3dsmax en vervolgens geexporteerd worden :lol: meer info is er al wel te vinden op de engelse variant van de gtaforum. er zijn tot nu toe al een paar auto's geconvert voor gta sa en dat zijn de stinger en de stallion maar als het aan de modding tools en scripts ligt zullen dit er binnenkort veel meer zijn :rolleyes: Kan er alstublief wat meer uitleg gegeven worden van dat inporten en exporten in 3ds max. Sorry ik weet het dat het hier niet thuishoort in dat forum. Maar toen ik dit poste wist ik niet dat er een modding forum was. mijn exuses er voor. Reageren
Tim Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 dat zal niet gaan, sa heeft een uitgebreider schript als gtavc, daar is volgens mij geen gta3.img. maar verschillende img bestanden, GTA3 heeft qua sript dezelfde engine als gta vc, alleen in vc zijn weer motors enzo toegevoegt, dus ik denk dat je het beste gewoon vc moet gebruiken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.