Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Yo, Ik heb een vraagje.

De car mods van gta3 werken op gta vice city.

Maar die van vice city niet op gta3.

En die van vice city niet op sa. :( :angry:

Weet soms iemand hoe dat komt dat dat niet lukt.

Ik heb zo een toffe auto mod van vc en wil hem dolgraag op SA

Als iemand weet hoe je het kan veranderen :unsure: dat het wel gaat schrijf dan iets terug.

Greetz matiscus :D:D:D

Geplaatst:

kdenk dat het an de data ligt ofzo, maar gta sa heeft gloof ik hele andere manier vna mods, denk ik hoor

Geplaatst:

Het kan bijna niet dat je Mods van Vice City naar SA overbrengt. De Data van bijde spellen zijn heel anders! ;)

Geplaatst:
Het kan bijna niet dat je Mods van Vice City naar SA overbrengt. De Data van bijde spellen zijn heel anders! ;)

dat zei ik dus net ;):puh:

Geplaatst:
anders moet je de data veranderen naar het zelfde van sa

Hoe doe je dat? Ik heb nog vraagje.

Hoe kan je auto's op een vaste plaats zette bij vc.

Dat hij bv op een grasveld staat hoe moet je dat doen?

Geplaatst: (bewerkt)

Wel beu dat dat niet gaat die mods van vice city op san andreas

Bewerkt: door Matiscus
Geplaatst:

Het is wel mogenlijk, met het importeren en daarna exporteren in 3ds max, maar dit kost veel tijd en moeite,

De data is niet heelveel verandert, aleen een beetje zwaardere engine

Geplaatst:

Bradley h je moet hier tog dan ook alleaal niewe col files aanmaken, en het main script veranderen, lijkt mij ;)

Geplaatst:

Het main.scm aanpassen lijkt mij niet te hoeven als je er een nieuwe auto inzet maar ik dacht dat het wel mogelijk was om auto van VC in SA te krijgen maar ik weet het niet zeker en ik weet ook niet hoe.

Het main.scm is er alleen voor als je een auto er wilt parkeren, maar dan moet je wel een nieuw spel beginnen.

Hoe kan je auto's op een vaste plaats zette bij vc.

Dat hij bv op een grasveld staat hoe moet je dat doen?

dit is niet zo moeilijk je hebt alleen een beetje inzet nodig maar dan moet je wel een nieuw spel beginnen. Kijk even in The master tutorial list en dan bij mission coding. Daar staat als het goed is hoe je auto's op die manier moet plaatsen.

Geplaatst:

Het enigste wat er veranderd is zijn de physics van de auto's dus de handling en de bepaalde functies bijvoorbeeld bewegende en loshangende delen zoals bumpers of trekhaken van campers, vrachtwagens. Een technisch word voor dit alles is hierarchy en dummy's omdat die veranderd zijn en er nu ook meer van zijn moeten deze worden toegevoegd in 3dsmax en vervolgens geexporteerd worden :lol: meer info is er al wel te vinden op de engelse variant van de gtaforum. er zijn tot nu toe al een paar auto's geconvert voor gta sa en dat zijn de stinger en de stallion maar als het aan de modding tools en scripts ligt zullen dit er binnenkort veel meer zijn :rolleyes:

Geplaatst:
Het enigste wat er veranderd is zijn de physics van de auto's dus de handling en de bepaalde functies bijvoorbeeld bewegende en loshangende delen zoals bumpers of trekhaken van campers, vrachtwagens. Een technisch word voor dit alles is hierarchy en dummy's omdat die veranderd zijn en er nu ook meer van zijn moeten deze worden toegevoegd in 3dsmax en vervolgens geexporteerd worden :lol: meer info is er al wel te vinden op de engelse variant van de gtaforum. er zijn tot nu toe al een paar auto's geconvert voor gta sa en dat zijn de stinger en de stallion maar als het aan de modding tools en scripts ligt zullen dit er binnenkort veel meer zijn :rolleyes:

Kan er alstublief wat meer uitleg gegeven worden van dat inporten en exporten in 3ds max. Sorry ik weet het dat het hier niet thuishoort in dat forum. Maar toen ik dit poste wist ik niet dat er een modding forum was. mijn exuses er voor.

Geplaatst:

dat zal niet gaan, sa heeft een uitgebreider schript als gtavc, daar is volgens mij geen gta3.img. maar verschillende img bestanden, GTA3 heeft qua sript dezelfde engine als gta vc, alleen in vc zijn weer motors enzo toegevoegt, dus ik denk dat je het beste gewoon vc moet gebruiken

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...