Jump to content

Router sluit mijn laptop uit als ik torrents download.


Sublime

Recommended Posts

Vandaag wou ik weer even wat torrents downloaden, en heb ik mijn laptop aangesloten met bedrading aan de Experiabox van KPN. Als ik mijn laptop vast aansluit zorg ik dat altijd eerst WiFi uit staat, anders gaat de experiabox weer raar doen en loopt soms vast.

Maar nu heb ik nog een probleem. Als ik dus bedraad internet heb, en alle downloads uit heb staan kan ik gewoon op het interet werken etc.. gewoon bestanden downloaden via http etc. Maar als ik Torrents aanzet wordt mijn internet meteen afgekapt, terwijl alle overige computers aan dezelfde router wel gewoon internet blijven hebben.

Ik heb een port-forward (van Azereus) voor mijn laptop geconfigureerd.

Ik weet niet of dit er ook iets te maken mee heeft, maar als ik torrents download geeft de "security feature" van de router aan dat ik vaak een fragment_sweep krijg of zoiets.

Hoe kan ik zorgen dat ik torrents kan downloaden via het vaste netwerk?

Link to comment
Delen op andere websites

We mogen je hier niet mee helpen: Zie de forum regels :tu:

Torrents zijn niet illegaal! Dus stop nou eens met het maken van dit soort comments, want die kom ik gewoon te vaak tegen..

Bewerkt: door Maikle
Link to comment
Delen op andere websites

Check voor alle zekerheid nog even de forumregels: Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor). Een torrent is niets meer of minder dan een link naar een stukje bestand en dat stukje bestand is wel degelijk illegaal, want uploaden mag niet. De discussie is al vaak gevoerd maar wordt inmiddels ruim door ons toegepast: neigt het naar illegaal dan helpen we niet.....

:slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...