Bassieboy35 Geplaatst: 18 juli 2011 Rapport Geplaatst: 18 juli 2011 Hey gtaforum, Na lange tijd dat PlaystationNetwork weer online is heb ik problemen gekregen met mijn PS3 namelijk hij loopt vast bij het spelen dit is niet bij 1 spel maar komt voor bij alle spellen: -Uncharted 2 -Fifa 11 -CoD Black Ops -LA noire (voorheen ook al) -Kane and Lynch Dog Days -GTA IV EFLC -Red Dead Redemption -Fuel Van LA noire hadden wij voorheen ook al last van maar we hebben al verschillende dingen gedaan wat op andere forums werd vermeld namelijk: -De PS3 systeem opnieuw installeren -Stof eruit gehaald -CD's Vingevlek vrij maken en andere stofjes Maar toch blijft dit probleem vaak voorkomen we willen er best mee terug gaan maar we moeten dan ook zeker weten dat hij het niet doet iemand een oplossing? Alvast bedankt Mvg Bas Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 18 juli 2011 Rapport Geplaatst: 18 juli 2011 Als je nog garantie hebt zou ik gewoon terug gaan naar de winkel. Lijkt mij de beste oplossing. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 18 juli 2011 Rapport Geplaatst: 18 juli 2011 Is je lezertje niet beschadigd of onder het stof. Aangezien je deze nog wel eens kan vergeten als je je PS3 stofvrij maakt. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 18 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2011 @Kenny we willen dat wel maar misschien krijg je een 2e handse terug + je kan helemaal overnieuw beginnen @Tommy ik heb geen verstand van waar het daar zou moeten zitten maar we hebben hem niet uit elkaar egaals want dan ben je de garantie kwijt en kan je hem alleen maar beschadigen. Anders zou dit door een proffesional moeten gebeuren. Reageren
Velaro Geplaatst: 19 juli 2011 Rapport Geplaatst: 19 juli 2011 @Kenny we willen dat wel maar misschien krijg je een 2e handse terug + je kan helemaal overnieuw beginnen @Tommy ik heb geen verstand van waar het daar zou moeten zitten maar we hebben hem niet uit elkaar egaals want dan ben je de garantie kwijt en kan je hem alleen maar beschadigen. Anders zou dit door een proffesional moeten gebeuren. Het beste is om hem gewoon terug te brengen naar de winkel, want je hebt toch nog garantie. Je hoeft bovendien niet overnieuw te beginnen met je nieuwe PS3 als je een back-up maakt voor je 'm terugbrengt. Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 19 juli 2011 Rapport Geplaatst: 19 juli 2011 Misschien moet je je PS3 eens in de Veilige Modus starten en via dat het datasysteem herstellen. Kan ook helpen Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 19 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2011 Is het ook mogelijk om je account over te plaatsen naar een andere PS3 met een USB stick ofzo want dat hebben wij ook de savegames op opgeslagen. Misschien een domme vraag maar wat is de veilige modus? Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 19 juli 2011 Rapport Geplaatst: 19 juli 2011 Een Modus die je krijgt na 'n ingewikkeld proces met de startknop van je PS3 oftewel : Step 1: Turn off the PLAYSTATION 3 by holding the Power button on the front of the unit till the Power light is red.Step 2: 1.Touch and hold the Power button, you will hear the first beep, meaning the PLAYSTATION 3 is powering on. 2.Continue to hold the Power button and after about 5 seconds, you will hear a second beep, indicating the video reset. 3.Continue to hold the Power button and after about another 5 seconds you will hear a third beep and the system will power off (Power light is red). Step 3: 1.Touch and hold the Power button, you will hear the first beep, again for the PLAYSTATION 3 to power on. 2.Continue to hold the Power button and after about 5 seconds, you will hear a second beep for video reset. 3.Continue to hold the Power button and after about another 5 seconds you will hear a quick double beep. At that point release the Power button. If you succeeded in activating Safe Mode, you will see a message on the screen saying, “Connect the controller using a USB cable and then press the PS button.” 4.Connect a USB cable to the controller and the PLAYSTATION 3 and press the PS button to enter Safe Mode. 5.Then you will see the Safe Mode menu. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.