Speedbird25252 Geplaatst: 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2011 Hey, Ik heb een probleem bij de missie Just Business. Als je op de motor moet stappen en bikers moet omver knallen moet je toch eerst kunnen schieten dacht ik en nu is mijn probleem dat mijn pc wel de richting aangeeft maar als ik op mijn linkermuisknop druk gebeurt er dus gewoon niets. Hij schiet geen enkele kogel en dat is dus de reden dat mijn motor constant ontploft =/. Help... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2011 Heb je een mod geïnstalleerd? Ik kan mij herinneren dat ik dit ooit ook eens gehad heb maar ik had het geloof ik opgelost door GTA SA gewoon weer heropnieuw op te starten, je kan dat proberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Speedbird25252 Geplaatst: 18 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2011 Heb je een mod geïnstalleerd? Ik kan mij herinneren dat ik dit ooit ook eens gehad heb maar ik had het geloof ik opgelost door GTA SA gewoon weer heropnieuw op te starten, je kan dat proberen. Nope, heb het al eens opnieuw opgestart (heb de missie dus al 2 keer gespeeld) en het lukt niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2011 Heb je een modification of iets dergelijke geïnstalleerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Speedbird25252 Geplaatst: 18 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2011 Heb je een modification of iets dergelijke geïnstalleerd? Ook niet ... het probleem is dat ik het deel in het huis en in die tuin daar (of toch buiten) wel kan schieten, en overal anders bij gta sa wel, alleen niet op die motor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zombiespeed Geplaatst: 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2011 Kijk bij je controlls of je niets anders hebt ingestelt op de knop waarmee je schiet in een voertuig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2011 Je hebt ook Primary (?) Fire en Secundary Fire, waarschijnlijk werkt slechts één van deze twee toetsen voor deze drive by. Probeer het anders eens met de linker control toets, de linker alt toets of de 0-toets. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Speedbird25252 Geplaatst: 19 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2011 Kijk bij je controlls of je niets anders hebt ingestelt op de knop waarmee je schiet in een voertuig. Dat zou het wel kunnen zijn zal straks effe kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Speedbird25252 Geplaatst: 19 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2011 Het is gelukt! Bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.