Domingesto Geplaatst: 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2011 (bewerkt) Ik weet het, ik weet het: de zoveelste aanvraag! Kan iemand voor mij alsjeblieft deze k.tmissie doen? Ik ben gewoon erg slecht met kleine vliegtuigjes, geen smoes. Missie(s): Freefall Cheaten: Ja Versie: 1.00 Overig: / GTASAsf1.b Bewerkt: 19 juli 2011 door Domingesto Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2011 Graag in het vervolg rekening houden de regels. Je kon namelijk een pak dichter gesaved hebben bij de marker voor de missie, en daardoor moet ik niet eerst enkele minuten door de stad rijden voor ik de missie kan beginnen. Freefall - Mission Passed! + $15000 Respect+ Savegame: @ hieronder: geen probleem, let er in het vervolg gewoon op. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Domingesto Geplaatst: 19 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2011 Het spijt me Hannes. Ik was net klaar met een andere missie op dat moment, na de vele pogingen om Freefall te doen slagen. Voor mij was het toen makkelijker om daar te saven, nogmaals excuses. Nog bedankt voor het doen van nog een missie voor me. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts