Jump to content

CJ blijft schieten met wapen zonder op de vuurtoets te drukken

Speedbird25252

Recommended Posts

Hey,

Ik dacht dit ergens gelezen te hebben maar ik vind het echt niet meer terug.

Dus als ik mijn spel gesaved heb, blijft CJ maar schieten (ook wanneer ik van wapen verander, dus SMG, AK-47, etc.).

Op zich vind ik dit niet erg, want als ik mijn gesavede file opnieuw laad, is alles weer ok. Maar is er iets mis met mijn pc? Ik heb geen idee...

Ik heb een Acer Aspire (en nog een hele hoop cijfers ;))

Greetz

Delen op andere websites

Zolang je (of in dit geval je broer) voor het spel betaald heeft, is het legaal. Via Steam is dus keihard legaal. :puh: Er zijn een paar mogelijke dingen die misschien kunnen helpen.

1. Kijk of de optionele vuurtoetsen op het toetsenbord vastzitten ofzo, waardoor ze continue zijn ingedrukt. Zoja, maak te toets weer los of repareer hem of verwijder de optionele toets gewoon uit het controls menu in GTA San Andreas.

2. "Reset to default" (of iets in die richting) kiezen in het controls menu, dit kan misschien helpen.

3. Anders zul je de game opnieuw moeten herinstalleren. ;)

Delen op andere websites

Heb ik ook wel eens last van gehad. Kwam bij mij doordat ik op L-Ctrl en de Linkermuisknop tegelijk indrukte.

Gewoon nog een keer schieten met je muis en dan zou het verholpen moeten zijn.

Delen op andere websites

Heb ik ook wel eens last van gehad. Kwam bij mij doordat ik op L-Ctrl en de Linkermuisknop tegelijk indrukte.

Gewoon nog een keer schieten met je muis en dan zou het verholpen moeten zijn.

Helemaal mee eens, heb ik ook wel eens als ik op "Windows logo (Start)" druk.

Maar had ik ook wel eens bij SA;MP maar dan moet je gewoon weer even schieten ja dan is het weer oké.

Wel jammer van je kogels maar is niet anders..

Dus gewoon LMB of LCTRL.

Hopelijk werkt dit, zo niet zeg het dan even.

Bewerkt: door Xezel
Delen op andere websites

Het werkt ! Toen ik in mijn nieuw gekochte savehouse savede begon hij weer in het wilde weg te schieten en toen heb ik linker muis toets ingedrukt en het stopte. Bedankt mensen! :slotje:

Delen op andere websites

Graag gedaan hoor, en wil een Administrator misschien even het topic locken.

>>> Door VWO-er: Vragen om slotjes is niet toegestaan. Mocht er iemand met hetzelfde probleem rondlopen kan hij altijd dit topic omhoog bumpen.<<<

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...