haqa Geplaatst: 21 juli 2011 Rapport Geplaatst: 21 juli 2011 weet iemand hoe ik in die race baan geraak?? moet je er iets voor doen?? zou zonde zijn als er nix mee kan doen:( Reageren
Scarface92 Geplaatst: 21 juli 2011 Rapport Geplaatst: 21 juli 2011 In L.A. Noire zit geen racebaan.. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 21 juli 2011 Rapport Geplaatst: 21 juli 2011 Aan de rechter kant van de racebaan zit een weg er naartoe. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 21 juli 2011 Rapport Geplaatst: 21 juli 2011 Zit er daadwerkelijk een racebaan in L.A. Noire? Zou de topicstarter daar even een fototje van kunnen maken? Lijkt me wel fijn om te zien Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 21 juli 2011 Rapport Geplaatst: 21 juli 2011 Dat vierkant helemaal rechts is de race baan en er zit dan ook nog een verticale en een horizontale lijn door (als een raam) Reageren
Scarface92 Geplaatst: 21 juli 2011 Rapport Geplaatst: 21 juli 2011 Excuses, de racebaan zit er wel degelijk in. Zo ben ik naar het zoeken op Youtube en dit tegengekomen. Wellicht dat je er wat aan hebt. Reageren
haqa Geplaatst: 21 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2011 het noemt de LA NOIRE SPEEDWAY foto is hier zoek het gele rondje daar is het Dat vierkant helemaal rechts is de race baan en er zit dan ook nog een verticale en een horizontale lijn door (als een raam) dat is niet de race baan die ik bedoel en dat is meer een oefen terein ik hoop dat iemand nog info heeft:S Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 21 juli 2011 Rapport Geplaatst: 21 juli 2011 het noemt de LA NOIRE SPEEDWAY foto is hier *LA Noire streetmap met een geel rondje erop.* zoek het gele rondje daar is het Deze is niet te betreden. Of heb jij beelden (YouTube ofzo) die anders beweren? Reageren
PowerPats Geplaatst: 26 juli 2011 Rapport Geplaatst: 26 juli 2011 Er is een militaire basis in dit spel en daarachter ligt een racebaan, bedoel je dit ? het ligt trouwens in de buurt van de flood canels. Reageren
haqa Geplaatst: 27 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2011 Er is een militaire basis in dit spel en daarachter ligt een racebaan, bedoel je dit ? het ligt trouwens in de buurt van de flood canels. er staat een paar berichten boven de uwe niet de militaire terein maar die la speed way!!!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.