Jump to content

Start Niet meer


Luccie1997

Recommended Posts

Beste Leden,

Ik speel GTA IV met mods. (Wie niet :$)

Nu gister toen ik me de mod LCPDFR(First Response mod) installeerde,

en wilde het spel weer via LaunchGTAIV (als administrator) opstarten,

kreeg ik zo'n schijfje als muis, ik hoorde de cd draaien, maar na het schijfje,

gebeurd er gewoon werkelijk niets. Heeft iemand hier een oplossinkje voor?

Het zal wel weer zo'n onnozel foutje van me zijn, maar daar is het forum voor :Y.

Alvast bedankt,

Luccie1997

PS: Ik heb niet de gewone asi loader, maar xliveless.

Bewerkt: door Luccie1997
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je wel de goede versie geïnstalleerd?

Ik speel met dezelfde mods en dezelfde xliveless als voorheen, alleen heb ik nu de First Response asi mod van LCPDFR erbij.

Ik dacht dat ik versie 1.0.4.0 van GTA IV heb, maar dat weet ik niet zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat staat er in ScriptHook.log en ScriptHookDotNet.log? Die bestanden geven aan waar de fouten zijn opgetreden bij het starten van de mod.

Dat is juist het probleem, er staat niets ervan erin omdat het spel helemaal niet opstart en ik krijg ook geen error.

Na het schijfje als muis start het spel gewoonweg helemaal niet op :?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb het nu zover gekregen, dat als ik LaunchGTAIV.exe uitvoer als administrator, krijg ik héél kort een opdrachtprompt schermpje, dat flitst weer weg,

dan krij ik het schijfje als muis weer om aan te geven dat hij laadt, en dan start GTA IV helemaal niet op.

Oplossingen zouden erg gewaardeerd worden :Y

>>> Door Jacky-2007: Dubbelpost in dit geval toegestaan vanwege de nieuwe ontwikkeling bij het probleem na een aantal dagen... <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ook vaak gehad, enige oplossing voor mij was altijd het opnieuw installeren van de game... :S

Heb ik ook al geprobeerd, en toen installeerde ik LCPDFR weer en deed hij het weer niet :{

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dt je niet de goede versie hebt van LCPDFR of je moet je IV updaten naar 1.0.7.0

Persoonlijk vind ik 1.0.4.0 het leukste, want mods als First Person Mod en Ragdoll mod ondersteunen 1.0.7.0 niet.

Maar ik ga eens kijken op de site van LCPDFR kijken hoe het zit met de GTA versies.

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen, héél erg bedankt voor jullie inzet om mij te helpen.

Ik heb zelf het antwoord gevonden op de site van LCPDFR, daar stond dat ik Framework 4.0 en C++ Scripthook moest installeren,

dus kan ik nu eindelijk weer eens GTA IV spelen!

Bedankt,

Luccie1997

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...