viezeharry Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 he gta vrinden, ik word langzaam gek - bij die klote missie in de desert: MONSTER haal ik het gewoon echt niet, ik rij mij het leplazarus. met gevaar voor eigen leven rijd ik het circuit, maar ik kom niet dichterbij dan rond de 7 minuten! hulp help hulp! ik wil verder :angry: dank je!!! Reageren
Meneer Euro Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 Lijkt me niet veel te helpen, gewoon blijven proberen! Je kan altijd nog de baan verkennen ofzo. Reageren
Demo Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 geef me je savegame maar: teh_superninja (at) hotmail DOT com Reageren
Samael Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 niet de wegen volgen maar gewoon recht op de checkpoints afrijden, dan is die missie zo simpel Reageren
bas2255 Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 gewoon volle bak gas geven en VOORAL NIET DE WEG VOLGENS maar nettjes over de heuveltjes rijden Reageren
kuyt Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 gewoon volle bak gas geven en VOORAL NIET DE WEG VOLGENS maar nettjes over de heuveltjes rijden geef me je savegame maar Reageren
BrammetjeBont Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 hallo, ik kan Monster ook maar niet uitspelen. zou iemand het voor mij willen doen?? dit is mijn savegame: mijn savegame doei Bram Reageren
Silverwing Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 (bewerkt) hallo,ik kan Monster ook maar niet uitspelen. zou iemand het voor mij willen doen?? dit is mijn savegame: mijn savegame doei Bram Plaats het in het Save-Game Aanvraag topic. Bewerkt: 5 juli 2005 door Dragonmaster Reageren
funkietom Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 Die monster missie is inderdaad niet onwijs lastig. Zoals anderen ook al zeiden is het kwestie van rechtstreeks naar de checkpoints rijden en niet op de weg letten. Pas alleen op dat je nergens het water inrijdt. Mijn toptijd is iets meer dan 5 minuten en dat was bij de 2e keer. Tip: Doe de missie niet het 's nachts want dan is het niet goed te zien. Reageren
bas2255 Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 Die monster missie is inderdaad niet onwijs lastig. Zoals anderen ook al zeiden is het kwestie van rechtstreeks naar de checkpoints rijden en niet op de weg letten. Pas alleen op dat je nergens het water inrijdt. Mijn toptijd is iets meer dan 5 minuten en dat was bij de 2e keer. Tip: Doe de missie niet het 's nachts want dan is het niet goed te zien. bij mij was het 4.20 in 1 keer Reageren
Big Boss Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 zo moeilijk is ie nu toch nie, zelfs als je nie de hele tijd gas geeft! mijn tips -rijd rechtstreeks naar de checkpoints, dus heuveltjes op en af als dat nodig.Gebruik 4-wielaandrijving (R1)(voor pc en X-box weet ik hem niet) waar nodig -rijd rustig! Want na een checkpoint moet je vaak een scherpe bocht nemen. Als je deze tips volgt, kom je op ~ 5.10min; 5de plaats;$2000 (ofzoiets) Reageren
viezeharry Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 bedankt voor de tips - ik ga de hele tijd al vol gas waar het kan, gewoon overal rechtdoor, maar heb net net moeite een tijd van 6.22 neer kunnen zetten - hb hem dus wel gehaald, maar een tijd van rond de 4.30 dat snap ik echt niet hoor, zou ik een paar pk's missen :huh: maar ja heb hem gehaald, bedankt voor de hulp en ben nu lekker aan het vliegen - ook een erg leuke missie - NOT :angry: Reageren
Sergio1991 Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 he gta vrinden,ik word langzaam gek - bij die klote missie in de desert: MONSTER haal ik het gewoon echt niet, ik rij mij het leplazarus. met gevaar voor eigen leven rijd ik het circuit, maar ik kom niet dichterbij dan rond de 7 minuten! hulp help hulp! ik wil verder :angry: dank je!!! Je moet in de scherpe bochten op (L1) "met 4 wielen draaien" drukken ==>Zal helpen Ook genoeg snelheid behouden en een beetje oefeneing en je komt er vanzelf B) Reageren
Dri3s Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 he gta vrinden,ik word langzaam gek - bij die klote missie in de desert: MONSTER haal ik het gewoon echt niet, ik rij mij het leplazarus. met gevaar voor eigen leven rijd ik het circuit, maar ik kom niet dichterbij dan rond de 7 minuten! hulp help hulp! ik wil verder :angry: dank je!!! Je moet in de scherpe bochten op (L1) "met 4 wielen draaien" drukken ==>Zal helpen Ook genoeg snelheid behouden en een beetje oefeneing en je komt er vanzelf B) Werd al gezegd door GTA-Lover. Reageren
eXperion Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 he gta vrinden,ik word langzaam gek - bij die klote missie in de desert: MONSTER haal ik het gewoon echt niet, ik rij mij het leplazarus. met gevaar voor eigen leven rijd ik het circuit, maar ik kom niet dichterbij dan rond de 7 minuten! hulp help hulp! ik wil verder :angry: dank je!!! Je moet in de scherpe bochten op (L1) "met 4 wielen draaien" drukken ==>Zal helpen Ook genoeg snelheid behouden en een beetje oefeneing en je komt er vanzelf B) en viezeharry heeft het al gehaald. maarja, misschien nog een goeie tip voor de anderen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.