hanff Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 he gta vrinden,ik word langzaam gek - bij die klote missie in de desert: MONSTER haal ik het gewoon echt niet, ik rij mij het leplazarus. met gevaar voor eigen leven rijd ik het circuit, maar ik kom niet dichterbij dan rond de 7 minuten! hulp help hulp! ik wil verder :angry: dank je!!! niet al te snel rijden en niet teveel de handbrake indrukken want hij heeft in plaats van handremmen een achteras die dan meestuurt. Reageren
Eyes Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 ik zit nou al bijna 4 dagen vast bij die ******************************************************************************** ***************missie!!! hoe vaak ik het ook probeer het lukt maar niet, zelfs niet als ik jullie tips gebruik.. is er geen cheat ofzo dat het makkelijk gaat ofzo??? helpt het msschien als je driving skill hoog hebt??? (pc versie) Reageren
Jowx Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 helpt het msschien als je driving skill hoog hebt??? dat helpt zeker! mocht het nou echt niet lukken zet dan je savegame In deze topic *(KLIK)* veel succes! jowx Reageren
Caltson Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 ja kan ook in het stadion van LS racen en als je eerste bent spawnt daar een monster truck en kan je daarmee oefenen... P.S.: Als je geen cheats gebruikt blijf er dan beter vanaf! Reageren
Eyes Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 thnx iedereen, ik hep 'm nie nog 'n keer geprobeert ik train eerst ff driving skill... Reageren
Eyes Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 yes, eindelijk gehaalt.. ben nu bij da vliegen ... nog zo'n ***missie... Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Nog even een vraagje over de monster truck--> hoe moet je met vier wielen sturen? welk knopje op het toetsenbord moet je dan indrukken?? bvd Reageren
Samurai Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 eyes, aub niet dubbelposten, je kan het gewoon best recht naar de checkpoints zijden niet over de wegen zoals hierboven al werd gezegd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.