Jump to content

helpiehelpie bij missie: MONSTER

Recommended Posts

Geplaatst:
he gta vrinden,

ik word langzaam gek - bij die klote missie in de desert: MONSTER haal ik het gewoon echt niet, ik rij mij het leplazarus. met gevaar voor eigen leven rijd ik het circuit, maar ik kom niet dichterbij dan rond de 7 minuten!

hulp

help

hulp!

ik wil verder :angry:

dank je!!!

niet al te snel rijden en niet teveel de handbrake indrukken want hij heeft in plaats van handremmen een achteras die dan meestuurt.

• 1 maand later...
Geplaatst:

:N:duh: ik zit nou al bijna 4 dagen vast bij die ********************************************************************************

***************missie!!!

hoe vaak ik het ook probeer het lukt maar niet, zelfs niet als ik jullie tips gebruik..

is er geen cheat ofzo dat het makkelijk gaat ofzo??? helpt het msschien als je driving skill hoog hebt???

(pc versie)

Geplaatst:

ja kan ook in het stadion van LS racen en als je eerste bent spawnt daar een monster truck en kan je daarmee oefenen...

P.S.: Als je geen cheats gebruikt blijf er dan beter vanaf!

Geplaatst:

Nog even een vraagje over de monster truck--> hoe moet je met vier wielen sturen? welk knopje op het toetsenbord moet je dan indrukken?? bvd 8)

Geplaatst:

eyes, aub niet dubbelposten,

je kan het gewoon best recht naar de checkpoints zijden niet over de wegen

zoals hierboven al werd gezegd

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...