devos112 Geplaatst: 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2011 Ik wou zo juist gta opstarten maar het lukt niet. Als ik het spel start dan knippert het scherm 1 keer en dan doet hij niks. Geen error, gewoon niks. Ik heb het geprobeert met: De compact versie De normale versie En versie 1 Verder heb ik win 7. Ik heb het spel geherinstalleerd maar dit maakt geen verschil. Mijn drivers zijn up-todate. Ik heb het geprobeerd met de instellingen: Als admin Als admin + win 98 versie Win 98 versie Win vista versie Win vista versie + admin Dus ik kom er echt niet meer uit. Het spel heeft het wel gedaan. HELP A.U.B _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Jeffrey de Vos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2011 Heb je misschien ook veel krassen op je cd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3LOPIX Geplaatst: 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2011 Hoeveel kB is de "gta_sa.exe", Hij hoort ongeveer 14.000kB of zoiets te zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
d0nM0NTANA Geplaatst: 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2011 Ik denk dat je CD verrot is, laat hem maken bij de GameMania of koop een nieuwe als dat zo is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3LOPIX Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2011 Dat kan het zijn maar misschien moet je eerst even proberen om opnieuw te installeren, heel misschien werkt dat als je het nog eens probeerd. Dan pas zou ik je adviseren om naar "GameMania" te gaan. Nou veel succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2011 Met de compacte versie bedoel je de compacte 'gta_sa.set'? Heb je enige mods geinstalleerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2011 (bewerkt) Ik heb het spel geherinstalleerd maar dit maakt geen verschil. @Xezel: Hij heeft dit al geprobeerd maar zonder resultaat. Probeer met Revo Uninstaller het spel HELEMAAL van je pc af te halen en om het dan te installeren. Bij een gewone herinstall blijven er nog steeds sporen van de vorige install achter wat meestal de oorzaak is dat het nog steeds niet werkt. Bewerkt: 26 juli 2011 door Megadreams Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.