Jump to content

Wat is er met Calslaan en Holyfloid gebeurd?

djvinnie

Recommended Posts

Ik had de laatste tijd erg weinig tijd voor Gta en Mta. En toen wou ik laatst MTA spelen, en toen zag ik tot mijn schrik dat de 2 server Calslaan en Holyfloid verdwenen zijn. Dit waren toch wel de meest populaire en bekende servers.

Wat is hiermee gebeurd? ZIjn ze gestopt ofzo?

Delen op andere websites

Nee. Ze hadden grote crashes. Ambience / Nedzone server was ook down.

Calslaan is inmiddels alweer terug. Holyfluid nog niet.

ik vond holyfluid altijd het beste alleen calslaan zit de hele tijd vol

Delen op andere websites

Niet huilen mensen.

In augustus heeft GTAgames.nl een eigen 100 mbit MTA server in het beste server park van Nederland staat. Hierdoor hebben we de beste ping en kan je heel goed MTA spelen.

De MTA server kan helaas niet 24/7 aanstaan omdat het gewoon anders te duur is.

Als we hem hebben gaat hij iedergeval een paar dagen voor iedereen aanstaan daarna kunnen alleen nog mensen met een wachtwoord erin.

Natruurlijk hebben we dan de mogelijkheid dat clans onze server af kunnen huren voor een tournooi.

Delen op andere websites

kost dat afhuren ook geld???

Huren kost altijd geld.

Maar als je het afhuurd hebben de 2 clans die tegen elkaar spelen ook alleen maar toegang. De rest heeft dan geen toegang.

Dat gaat maar iets van 2 euro per uur kosten met 16 spelers.

Delen op andere websites

kost dat afhuren ook geld???

Huren kost altijd geld.

Maar als je het afhuurd hebben de 2 clans die tegen elkaar spelen ook alleen maar toegang. De rest heeft dan geen toegang.

Dat gaat maar iets van 2 euro per uur kosten met 16 spelers.

Is een leuk idee, ik zal het aan mijn Clan leader voorleggen!

Delen op andere websites

In augustus heeft GTAgames.nl een eigen 100 mbit MTA server in het beste server park van Nederland staat. Hierdoor hebben we de beste ping en kan je heel goed MTA spelen.

Aaah. Hier heb ik zin in. Maar Joriz, er zijn veel 100 Mbit servers. ;)

Delen op andere websites

Maar het voordeel is dat niemand je lastig valt!

Uh.. Hoe bedoel je?

Als je bijvoorbeeld een clan war doet op Holyfloyd dan gaan mensen er steeds doorheen rijden enzo (of zich ermee bemoeien) Dat is erg irritant. Daarom vind ik het wel een geod idee om het zo op te lossen

Delen op andere websites

@ Beginvraag - Calslaan en Holyfluid lagen plat vanwege DDOS attacks, aanvallen op de servers dus... Calslaan is op dit moment weer "terug" (?) - 16 player maximaal atm. , met een nieuw scripting systeem (genaamd Lightbulb [test version - beta], scripts zijn gemaakt door Balloz en TBOT - voormalig admins van Holyfluid. Ik heb dus het idee dat Harry (en Aeron) samen zijn gaan werken met Balloz en TBOT, om er 1 grote server van te maken, beter beschermd tegen attacks enz.)

@ Laatste post - Een clanwar hoor je ook te spelen in een server waar alleen de clans (desnoods 1 of 2 "referees" zitten), de server hoort dan password protected te zijn, of niet in ASE geladen te worden. Private dus...

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...