Jump to content

Wat is er met Calslaan en Holyfloid gebeurd?

Recommended Posts

Geplaatst:
Furi0uz,Jul 2 2004, 09:24 PM] @ Beginvraag - Calslaan en Holyfluid lagen plat vanwege DDOS attacks, aanvallen op de servers dus... Calslaan is op dit moment weer "terug" (?) - 16 player maximaal atm. , met een nieuw scripting systeem (genaamd Lightbulb [test version - beta], scripts zijn gemaakt door Balloz en TBOT - voormalig admins van Holyfluid. Ik heb dus het idee dat Harry (en Aeron) samen zijn gaan werken met Balloz en TBOT, om er 1 grote server van te maken, beter beschermd tegen attacks enz.)

@ Laatste post - Een clanwar hoor je ook te spelen in een server waar alleen de clans (desnoods 1 of 2 "referees" zitten), de server hoort dan password protected te zijn, of niet in ASE geladen te worden. Private dus...

Staan beide servers alweer in ASE dan, want de laatste keer toen ik keek zag ik ze allebei niet.

Geplaatst:
Staan beide servers alweer in ASE dan, want de laatste keer toen ik keek zag ik ze allebei niet.

Af en toe staat of Calslaan of Holyfluid ertussen, die allebei gebruik maken van scripts in Lightbulb (nieuwe methode die Harry, TBOT, Ballos enz zijn gaan gebruiken), ik denk dat dit kleine testperiodes zijn, om te kijken of de server online wil blijven en of hij goed DDOS bestendig is.

Ik denk dat er uiteindelijk maar 1 van de 2 overblijft, aangezien ze tot nu toe nog niet tegelijkertijd online zijn geweest.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...