josie Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 In dit flimpje zie je op een gegeven moment CJ de hele tijd op de grond slaan. Hoe moet dat ook alweer?? Wat moet je naar beneden duwen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Gewoon als hij op de grond ligt mikken en erop slaan. Niet moeilijk toch. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 maar... dat kan pas als je zon gastje in de gym verslage heb in LS, dan kijg je nieuwe moves, zoals een combo.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 4 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Dat is juist het probleem. Hoe moet ik er goed op richten want ik sla 1x op de grond en dan 2x in de lucht en dan komt dat poppetje omhoog en dan sla ik hem pas weer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killarboy Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Dat is bij mij ook zo, kan je niets aan doen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flash_8209 Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 Als je moves hebt geleerd in de gym (volgens mij maakt niet uit waar, maar in ieder geval bij de gym in SF), dan moet je als iemand op de grond ligt op hem richten en dan een paar keer driehoekje tappen, dan stamp je bovenop zijn hoofd tot hij dood is (je kunt zelfs doorgaan tot je geen zin meer hebt ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.